×
×

لذت شنیدن قطعه‌ای آرام

  • کد نوشته: 57410
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در همکاری با یک گروه موسیقی اقدام به ضبط یک تک آهنگ کرده است که طبق برنامه‌ریزی تا پایان ماه رمضان منتشر خواهد شد. محمد نصرتی آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر از تازه‌ترین فعالیت‌هایش اینگونه گفت: بعد از تولید یک قطعه موسیقایی درباره جام‌جهانی فوتبال […]

  • رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در همکاری با یک گروه موسیقی اقدام به ضبط یک تک آهنگ کرده است که طبق برنامه‌ریزی تا پایان ماه رمضان منتشر خواهد شد.

    محمد نصرتی آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر از تازه‌ترین فعالیت‌هایش اینگونه گفت: بعد از تولید یک قطعه موسیقایی درباره جام‌جهانی فوتبال که به آهنگسازی من توسط ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما تولید و منتشر شد، به تازگی کار ضبط یک قطعه با صدای رضا صادقی را به اتمام رسانده‌ام که از حال و هوای متفاوتی برخوردار است.

    وی توضیح داد: در این قطعه سهیلا اسدی ترانه‌سرا، من به عنوان آهنگساز و رضا صادقی در مقام خواننده حضور داریم، ضمن اینکه علی جعفری‌پویان ویولن، بهرنگ معتمدی ویولن سل، سهراب برهمندی ویولن آلتو و محمد افشار به عنوان نوازنده حضور دارند.

    این آهنگساز درباره ویژگی‌های این قطعه موسیقایی بیان کرد: ما این‌بار سعی کردیم در تولید یک ترانه آرام که به نظر من و خواننده اثر بسیار احساسی و روان از آب درآمده است، فارغ از هیاهوهای بیرونی زندگی روزمره اثر حسی و صمیمی را به مخاطب القا کنیم که با یک ترکیب ارکسترال خلوت فکر می کنم به هدف خود نزدیک شده ایم.

    نصرتی گفت: خوشبختانه وقتی رضا صادقی این آهنگ را گوش داد از آن به عنوان یکی از قطعه های متفاوت خود یاد کرد. امیدوارم مردم هم از این قطعه صمیمی و متفاوت لذت ببرند چراکه معتقدم در این قطعه موسیقی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، هیچ چیزی غلو شده به مخاطب القا نشده است.

    وی در بخش پایانی صحبتهای خود درباره زمان انتشار این تک آهنگ تصریح کرد: تمام تلاش خود را می کنیم که در ایام ماه مبارک رمضان این قطعه را منتشر کنیم اما اگر این امکان میسر نشد به طور حتم بعد از پایان ماه مبارک رمضان قطعه یاد شده را تقدیم مخاطبان خواهیم کرد.

    محمد نصرتی دانش ­آموخته رشته آهنگسازی دانشگاه هنر با درجه کارشناسی ارشد است و تاکنون از محضر استادانی چون فرهاد فخرالدینی، شریف لطفی، نادر مشایخی، وارطان ساهاکیان، هوشیار خیام و کیاوش صاحب نسق بهره مند شده است.

    نصرتی از سال ۷۲ همکاری خود با ارکستر سمفونیک صدا و سیمای تهران را در مقام آهنگساز آغاز کرده و اکنون نیز نوازندگی ساز فرنچ­ هورن را در این ارکستر عهده ­دار است. «سوئیت­ سمفونی لیلی» و «دکلمه شعر و موسیقی» از دیگر آثار این هنرمند است که به زودی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=57410
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *