×
×

عضو کانون پزشکان خانه موسیقی اعلام کرد

  • کد نوشته: 57391
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • عضو کانون پزشکان خانه موسیقی اعلام کرد عمل جراحی فرهنگ شریف به خوبی صورت گرفته و حال عمومی وی خوب است. محمدعلی جزایری (چشم پزشک و عضو کانون پرشکان خانه موسیقی) با اعلام این خبر گفت: چشم فرهنگ شریف نیاز به عمل جراحی پیدا کرد که روز گذشته در یکی از بیمارستان های تهران این […]

  • فرهنگ شریف

    فرهنگ شریف

    عضو کانون پزشکان خانه موسیقی اعلام کرد عمل جراحی فرهنگ شریف به خوبی صورت گرفته و حال عمومی وی خوب است.

    محمدعلی جزایری (چشم پزشک و عضو کانون پرشکان خانه موسیقی) با اعلام این خبر گفت: چشم فرهنگ شریف نیاز به عمل جراحی پیدا کرد که روز گذشته در یکی از بیمارستان های تهران این عمل با موفقیت انجام و این هنرمند پس از بهبودی به منزل شخصی اش منتقل شد.

    روز گذشته پس از عمل جراحی این هنرمند موسیقی ایرانی نیز حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی هم از فرهنگ شریف عیادت کرد. مدیرعامل خانه موسیقی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تیم پزشکی فرهنگ شریف برای این هنرمند آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

    وی گفت: بی شک استاد شریف یکی از نگین های انگشتری موسیقی ایران هست که صدا و نوای تارشان از دل تاریخ بر آمده و بر جان همه ایرانیان نشسته است. وی یکی از شریف ترین هنرمندان این مرز و بوم هست که امیدواریم همواره سلامت و پاینده باشد تا جامعه موسیقی و مردم ایران از وجود و حضورش بهره مند شود.

    همچنین فرهنگ شریف هم در این دیدار از تیم پزشکی اش برای تلاش در بهبودی چشم قدردانی کرد و ضمن تشکر از حضور مدیر عامل خانه موسیقی دقایقی با وی گفتگو کرد.

    فرهنگ شریف، متولد ۱۳۱۰ از استادان پیشکسوت تار محسوب می شود که در جشن چهاردهیمن سالگرد تاسیس خانه موسیقی در ۲۲ مهرماه ۱۳۹۲ در تالار وحدت با حضور هنرمندان برجسته و مسئولین موسیقی از مقام هنری وی تجلیل شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=57391
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *