×
×

به سرپرستی و خوانندگی «محمدرضا داودی»

  • کد نوشته: 57015
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام تیر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • گروه موسیقی «راوک» به خوانندگی «محمدرضا داودی» برنده ی جایزه ی نخست بخش موسیقی ملل جشنواره فولک گرجستان شد.
    +در این جشنواره گروه های موسیقی از کشورهایی همچون گرجستان، اوکراین، مجارستان، استونی، لتونی، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان شرکت داشتند

    به سرپرستی و خوانندگی «محمدرضا داودی»
  • گروه موسیقی «راوک»

    گروه موسیقی «راوک»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه موسیقی «راوک» به خوانندگی «محمدرضا داودی» برنده ی جایزه ی نخست بخش موسیقی ملل جشنواره فولک گرجستان شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این جشنواره گروه های موسیقی از کشورهایی همچون گرجستان، اوکراین، مجارستان، استونی، لتونی، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان شرکت داشتند.

    بخشی از قطعات اجرایی گروه «راوک» را بازسازی و بازخوانی قطعات قدیمی موسیقی ایرانی تشکیل می‌داد که «آتشی در سینه دارم» از جمله این قطعات بود، همچنین یکی از تصنیف‌های ساخته شده استاد حسین علیزاده به نام «بیا تا گل برافشانیم» و نیز بازخوانی قطعاتی کردی با شعر گذاری فارسی بخش دیگری از برنامه بوده است، قطعاتی هم از ساخته های آرش احمدی نسب اجرا گردید که مجموع کار آثاری را در آوازهای بیات اصفهان و دشتی شامل می‌شد.

    آرش احمدی نسب (آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده تار)، سیاوش احمدی‌ نسب (نوازنده ی کمانچه)، محسن کیوان (نوازنده ی سنتور) و پوریا خورشیدی (نوازنده ی تنبک، دف، دایره و کوزه) به عنوان اعضای گروه موسیقی «راوک» در این جشنواره به هنرنمایی پرداختند.

    شایان ذکر است که گروه «راوک» تنها گروه ایرانی حاضر در جشنواره فولک گرجستان بود که توانست در بخش موسیقی ملل رتبه اول و در بخش کلی جشنواره رتبه سوم را کسب نماید.

    https://musiceiranian.ir/?p=57015
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *