×
×

محضر نیا در گفتگو با موسیقی ایرانیان: امیدوارم با ساخت این قطعه، حمایتی هرچند کوچک، از تیم ملی والیبالمان انجام داده باشم

  • کد نوشته: 54499
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۶ دیدگاه
  • این روز‌ها همه جا سخن از آغاز جام جهانی فوتبال است و اکثریت قریب به اتفاق سعی دارند در این راستا حرکتی انجام داده و از گوشه و کنار اخبار انتشار تک آهنگ‌ها و قطعات مختلف با این مضمون شنیده و خوانده می‌شود، اما «حامد محضر نیا» سعی کرده با انتشار تک اهنگ خود برای تیم ملی والیبال کشورمان این نکته را یادآور شود که همه چیز فوتبال نیست.
    +در ادامه می توانید قطعه رسمی تیم ملی والیبال کشورمان را با صدای حامد محضرنیا از طریق سایت موسیقی ایرانیان انلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    محضر نیا در گفتگو با موسیقی ایرانیان: امیدوارم با ساخت این قطعه، حمایتی هرچند کوچک، از تیم ملی والیبالمان انجام داده باشم
  • Hamed Mahzarnia - Ghahremane Irani_0موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: حامد محضرنیا با انتشار آهنگ رسمی تیم ملی والیبال، حمایت خود را از این تیم اعلام کرد.

    این روز‌ها همه جا سخن از آغاز جام جهانی فوتبال است و اکثریت قریب به اتفاق سعی دارند در این راستا حرکتی انجام داده و از گوشه و کنار اخبار انتشار تک آهنگ‌ها و قطعات مختلف با این مضمون شنیده و خوانده می‌شود، اما «حامد محضر نیا» سعی کرده با انتشار تک اهنگ خود برای تیم ملی والیبال کشورمان این نکته را یادآور شود که همه چیز فوتبال نیست.

    محضر نیا در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان، با اشاره به این موضوع درباره جزئیات اثر گفت: «پارسال هم در مسابقات جام جهانی والیبال، قطعه‌ای را آماده کرده بودم که چندان رسمی نشده بود و روی انتشار آن فعالیت زیادی نکردم. فقط در حین برگزاری ۲-۳ بازی، تک آهنگ من پخش شده و از این طریق به نام من شناخته شد. درپایان مسابقات نیز در جشن بزرگی که از سوی رسانه نسیم در هتل بزرگ تهران برگزار شد، از من دعوت به عمل آمد و این آهنگ نسبتا رسمی شد.»

    وی در ادامه صحبت هاش افزود: «امسال بنده به دلیل مشغله‌های فراوان، خیلی فرصت فعالیت در زمینه‌های دیگر را نداشتم اما از آنجا که دیدم با وجود نزدیک شدن به مسابقات والیبال اشاره‌های زیادی در رسانه‌ها و فضاهای مختلف کشور به این موضوع نمی‌شود و بحث فوتبال بسیار داغ‌تر است، سعی کردم تک آهنگی را در این زمینه آماده ساخته و با این کار حمایتی هرچند کوچک، از تیم ملی والیبالمان انجام داده باشم. بنده ترانه سرا و آهنگساز این تک آهنگ بوده‌ام. علی اسماعیلی (تنظیم کننده)، حسن فراهانی (نوازنده ترومپت)، پیام طونی (نوازنده ویولن)، حسین شریفی (نوازنده ترومبن) و اردشیر فلاحیان (نوزانده گیتار اسپانیش) نیز، دیگر دوستان هنرمند من در تولید این اثر حضو داشته‌اند. این کار ظرف دو روز ضبط و میکس شده  است. امروز، سوم خرداد ماه، اولین روز مسابقات والیبال می‌باشد. امیدوارم این تک آهنگ به این مناسبت، به گوش همگان برسد.»

    شایان ذکر است که حامد محضرنیا آلبومی با عنوان «بی‌تو خوشحالم» را در دست انتشار دارد.

    در ادامه می توانید قطعه رسمی تیم ملی والیبال کشورمان را با صدای حامد محضرنیا از طریق سایت موسیقی ایرانیان انلاین بشنوید ودر صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «قهرمان ایرانی» با صدای حامد محضرنیا

    «قهرمان ایرانی» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=54499
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *