×
×

تهیه‌کننده برنامه موسیقایی «دستان» خبرداد

  • کد نوشته: 52388
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • تهیه‌کننده برنامه موسیقایی «دستان» اعلام کرد آلبوم جدید همایون شجریان با نام «نه فرشته‌ام نه شیطان» در این برنامه رونمایی می‌شود. محمد مناجاتی تهیه‌کننده «دستان» در این زمینه گفت: این هفته دیداری با خواننده نام‌آشنا بیژن بیژنی خواهیم داشت و سه دهه آثار بیژنی را مرور می‌کنیم. شنیدن نغمه‌هایی از او با آهنگسازی روشن‌روان، کامکار […]

  • تهیه‌کننده برنامه موسیقایی «دستان» اعلام کرد آلبوم جدید همایون شجریان با نام «نه فرشته‌ام نه شیطان» در این برنامه رونمایی می‌شود.

    محمد مناجاتی تهیه‌کننده «دستان» در این زمینه گفت: این هفته دیداری با خواننده نام‌آشنا بیژن بیژنی خواهیم داشت و سه دهه آثار بیژنی را مرور می‌کنیم. شنیدن نغمه‌هایی از او با آهنگسازی روشن‌روان، کامکار و سریر نیز از جمله دیگر بخش‌های برنامه است.

    وی افزود: پیوند خوشنویسی و موسیقی در برنامه این قسمت بررسی خواهد شد و دیدار با کامبیز روشن روان، دمی با مرتضی گودرزی، آواهای ماندگار و آوازخوانی علی جهاندار و دمی با اهالی موسیقی از جمله آیتم‌های برنامه است.

    این تهیه‌کننده تأکید کرد: همچنین دوربین «دستان» به تالار وحدت می‌رود. دیدار با همایون شجریان و رونمایی از آلبوم جدید او «نه فرشته‌ام نه شیطان» نیز از دیگر بخش‌های برنامه است و سیری در کنسرت‌های اخیر هم خواهیم داشت.

    «دستان» جمعه ۲۹ فروردین ساعت ۲۱ از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود و شنبه ۳۰ فروردین ساعت ۲۱ بازپخش می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=52388
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *