×
×

تقدیم «گل یخ» به استاد شجریان!

  • کد نوشته: 52125
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «خاطره» به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی هومن مهدویان در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
    +خرید این آلبوم از beeptunes.com

    تقدیم «گل یخ» به استاد شجریان!
  • روی جلد آلبوم موسیقی «خاطره»

    روی جلد آلبوم موسیقی «خاطره»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم موسیقی «خاطره» به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی هومن مهدویان در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر نه قطعه به نام های «تنهایی»، «بدرود»، «یادگار»، «گرفتار»، «ایران من»، «دلدار»، «گریز»، «دریغ» و «گل یخ» دار که قطعه آخر از سوی عوامل آلبوم به استاد محمدرضا شجریان تقدیم شده است. همچنین اشعار این آلبوم از هوشنگ ابتهاج (ه.ا.سایه)، سیاوش کسرایی، ملک الشعرا بهار، احمد اسداللهی و سعید عاشقی انتخاب شده است.

    شایان ذکر است که هومن مهدویان (سه تار، سه تار باس، عود و تارباس)، زکریا یوسفی (سازهای ضربی)، راشد باباشهابی (کمانچه)، شروین مهاجر (کمانچه و کمانچه آلتو)، کاوه معتمدیان (کمانچه)، سهیل پیغمبری (کلارینت)، سحر ابراهیم (قانون)، محسن پوربخت (سنتور)، سعید دولت زارعی (نی)، مسعود پوربخت (تنبک)، احسان بزرگمهر (کوزه) به عوان نوازنده در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش مخصولات فرهنگی و هنری مراجعه نمایند، مخاطبینی هم که تمایل دارند این اثر به صورت نسخه الکترونیکی خریداری کنند می توانند به سایت بییپ تونز به آدرس beeptunes.com مراجعه کنند.

    کاور:

    https://musiceiranian.ir/?p=52125
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *