×
×

اوایل تابستان

  • کد نوشته: 51961
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۰
  •  رحیم شهریاری و گروه «آراز» اوایل تابستان در تهران و تبریز به صحنه ‌می‌رود. در کنسرتی که گروه آراز برگزار می‌کند، قطعاتی از آلبوم‌های “یاواش یری” و “کیم بیلیر” اجرا می‌شود و گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری نیز توسط اعضای گروه اجرا می‌گردد. همچنین قرار است قطعاتی از آلبوم تازه این گروه از […]

  •  رحیم شهریاری و گروه «آراز» اوایل تابستان در تهران و تبریز به صحنه ‌می‌رود. در کنسرتی که گروه آراز برگزار می‌کند، قطعاتی از آلبوم‌های “یاواش یری” و “کیم بیلیر” اجرا می‌شود و گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری نیز توسط اعضای گروه اجرا می‌گردد.

    همچنین قرار است قطعاتی از آلبوم تازه این گروه از جمله پیاله، سَنَه گُؤره، بوگئجه، شکر ائدیرم، دالغالار،عشق ممئیدانی، سَن سَن و…. برای مخاطبان اجرا شود.

    در این کنسرت رحیم شهریاری (خواننده)، محمدحسین افشاری (نقاره)، حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی (پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری (کلارینت)، محمد زبری (درامز)، امیل عباسی مهر (گیتار باس)، بهمن میرزازاده (تار و گیتار)، معصومه شجاعی (همخوان)، رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان)، سویل یوسفی (همخوان) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

    گفتنی است، چندی پیش تازه‌ترین آلبوم رحیم شهریاری با عنوان “سَنَه گُؤره” از سوی آوای نکیسا منتشر شد. این اثر آلبومی با فضای شاد است و شامل ۱۲ قطعه است که ترانه این قطعات را آراز رحیم، محمود دست‌پیش، مدینه گلگون، اسلام صفرلی، عاشیق اهلی مان، نصرت کسمن لی، نصیر پایه گذار، عاشیق قربان و صمد وورغون سروده‌اند.

    همچنین رحیم شهریاری، جبار موسی اُف، علی اکرام بایرام اُف، رامیز میریشلی، شاکر حسین لی، نیما صرافی مهر، عثمان بیک، عاشیق قربان و علی اکبر تقی اُف به عنوان آهنگساز در این اثر حضور دارند.

    رحیم شهریاری، محمدحسین افشاری، امان الله عباد الله اُف، حمزه شهریاری، بهمن میرزازاده، مطلب حسین اُف، محمد زبری، غلامرضا صادقی، مسعود عباسی مهر، محمد سبک دستی، پیام طونی، علی قیپور و دوک سو به عنوان نوازنده در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=51961
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *