×
×

اجرای متفاوت گروه پالت در مقابل دوربین برنامۀ تلوزیونی «رادیو۷»

  • کد نوشته: 47397
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام دی ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی پالت، شب ۲۸ دی ماه مقابل دوربین برنامه تلوزیونی «رادیو۷» شبکه آموزش، قطعه‌ای را با پانتومیم نواختن ساز، اجرا کرد که همین موضوع باعث شده است تا کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به این موضوع بپردازند.
    +در ادامه می توانید اجرای پالت را در «رادیو۷» دانلود کنید

    اجرای متفاوت گروه پالت در مقابل دوربین برنامۀ تلوزیونی «رادیو۷»
  • image635257407120772874موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه موسیقی پالت، شب ۲۸ دی ماه مقابل دوربین برنامه تلوزیونی «رادیو۷» شبکه آموزش، قطعه‌ای را با پانتومیم نواختن ساز، اجرا کرد که همین موضوع باعث شده است تا کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به این موضوع بپردازند.

    به گزارش موسیقی ایرانیان، گروه موسیقی پالت برای به سخره گرفتن موضوع نشان ندادن ساز در مقابل دوربین صدا و سیما با اینکه نمی‌توانستند سازهای خود را نشان دهند و نوازندگی کنند، وانمود کردند که ساز در دست دارند و با اجرای پانتومیم نوازندگی، قطعه خود را اجرا کردند. نشان ندادن ساز موسیقی از شبکه‌های تلویزیونی موضوعی بوده که در سالهای اخیر با انتقاد شدید هنرمندان مواجه شده است، البته دیروز گروه آوای پارسیان در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما با همراهی سازهایشان به اجرای برنامه پرداختند که دوربین های سیما سازهای این نوازندگان را هم نشان داد.

    در ادامه می توانید اجرای پالت را در «رادیو۷» دانلود کنید.

    + دانلودی اجرای پالت

    https://musiceiranian.ir/?p=47397
       
    برچسب ها گروه پالت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *