×
×

«آکادمی هزار صدا» برگزار شد

  • کد نوشته: 46850
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • حمید حامی مدتی است کمتر در محافل هنری حاضر می شود و همین شاید حواشی بسیاری برای این خواننده خوش صدا به وجود آورده است.

    «آکادمی هزار صدا»  برگزار شد
  • حامی

    حامی

    موسیقی ایرانیان – هاتف حسینی: حمید حامی مدتی است کمتر در محافل هنری حاضر می شود و همین شاید حواشی بسیاری برای این خواننده خوش صدا به وجود آورده است.

    حال پس از مدتها پنجشنبه ۱۹ دی ماه، حامی در یک برنامه ماهانه تحت عنوان «آکادمی هزار صدا» به عنوان کارشناس هنری حضور پیدا کرد. این برنامه مدتی با هدف کشف استعداد های عرصه خوانندگی برگزار می شود هر ماه سه کارشناس متفاوت دعوت می کند تا به نقد و بررسی آثار اجرایی خوانندگان جوان بپردازند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در میانه های این برنامه، آرش نصیری که وظیفه اجرا و تهیه آن را بر عهده دارد از یک سورپرایز برای حضار سخن گفت. پسر ۱۱ ساله ای از شهرستان بابلسر به روی استیج آمد. کمتر کسی فکرش را می کرد یک نوجوانی با این سن و سال بتواند حتی روی این استیج سخن بگوید چه برسد به اجرای زنده. حمید حامی متعجب از این حرکت، به سوی این پسر رفت و با خوش و بشی دوستانه سعی کرد تا به وی روحیه بدهد که این حرکت حامی با تشویق های ممتد حضار مواجه شد.

    مهرشاد این خواننده نوجوان ابتدا یک قطعه از «مهدی یغمایی» را خواند. سپس گیتارش را به دست گرفت و شروع به خواندن قطعه ای از حمید حامی کرد. حامی که به شدت از این اجرا حیرت زده شده بود، شروع به همخوانی با وی کرد که همین حرکت سالن را به وجد آورد. به درخواست مخاطبان، این نوجوان ۱۱ ساله یک قطعه دیگر را نیز اجرا کرد. باز هم قطعه ای از حمید حامی، «سوگند» که از محبوب ترین قطعات این خواننده سرشناس است توسط مهرشاد اجرا شد. حامی این بار همخوانی بیشتری با این خواننده ۱۱ ساله داشت. این حرکت متواضعانه حمید حامی بارها و بارها مورد استقبال حضار قرار گرفت.

    لازم به ذکر است؛ ناصر چشم آذر و بابک صحرایی نیز در این برنامه به عنوان کارشناس حضور داشتند و این اجرای مهرشاد را مورد ستایش قرار دادند.

    https://musiceiranian.ir/?p=46850
       
    برچسب ها حامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *