×
×

با حضور در مراسم گردهمایی «هنر برای فرشتگان کوچک»

  • کد نوشته: 46528
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • رضا یزدانی با حضور در مراسم گردهمایی «هنر برای فرشتگان کوچک» که به همت انجمن کودکان کار برگزار شد، از جزییات اثر جدیدش با عنوان «واکسی» خبر داد. رضا یزدانی در مراسمی که شب گذشته (۱۵دی ماه) در برج میلاد برگزار شد، گفت:«واکسی» نام کاری است که در آینده منتشر می‌شود و موضوع آن مربوط […]

  • رضا یزدانی

    رضا یزدانی

    رضا یزدانی با حضور در مراسم گردهمایی «هنر برای فرشتگان کوچک» که به همت انجمن کودکان کار برگزار شد، از جزییات اثر جدیدش با عنوان «واکسی» خبر داد.

    رضا یزدانی در مراسمی که شب گذشته (۱۵دی ماه) در برج میلاد برگزار شد، گفت:«واکسی» نام کاری است که در آینده منتشر می‌شود و موضوع آن مربوط به بچه‌های کار است و موضوعی که همیشه دغدغه‌ی من بوده است و تنها کاری است که از دستم برمی‌آید تا برای آنها انجام دهم.

    او افزود: من همیشه دغدغه‌های اجتماعی داشته‌ام و کارهای اجتماعی مانند «کارتن خواب» و «مش رمضون» را که درباره‌ی مهاجرت روستائیان به شهر و از بین رفتن کشاورزی و دامداری است و همچنین ترانه «برج» را که برای برج سازی‌های بی رویه‌ای که در تهران اتفاق می‌افتد، تنظیم شده را خوانده‌ام.

    یزدانی ادامه داد: «واکسی» در مرحله‌ی تنظیم است و در آینده منتشر می‌شود.

    او تصریح کرد: ما هنرمندان وظیفه داریم تا هر کاری که در توان‌مان هست با آثار یا حضورمان برای این کودکان انجام دهیم.مردم همیشه لطف داشته‌اند و هنرمندان را دوست دارند، بنابراین ما نیز وظیفه داریم به این شکل جواب‌گوی محبت آنها باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=46528
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *