×
×

با پایان یافتن ایام محرم و صفر

  • کد نوشته: 46320
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • خوانندگان موسیقی ایرانی، خوانندگان پاپ و گروه‌های مختلف موسیقی با پایان یافتن ایام محرم و صفر خود را برای برگزاری کنسرت‌های متنوع در تالارهای مختلف آماده می‌کنند. خبرگزاری مهر – گروه فرهنگ و هنر: با پایان گرفتن ایام گرانقدر عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) در ماه‌های محرم و صفر بسیاری از گروه‌های فعال عرصه موسیقی در […]

  • خوانندگان موسیقی ایرانی، خوانندگان پاپ و گروه‌های مختلف موسیقی با پایان یافتن ایام محرم و صفر خود را برای برگزاری کنسرت‌های متنوع در تالارهای مختلف آماده می‌کنند.

    خبرگزاری مهر – گروه فرهنگ و هنر: با پایان گرفتن ایام گرانقدر عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) در ماه‌های محرم و صفر بسیاری از گروه‌های فعال عرصه موسیقی در سه ماه پایانی سال خود را برای میزبانی از علاقه‌مندان موسیقی در کنسرت های مختلف آماده می کنند. برنامه هایی به گفته صاحبان آثار این‌بار در شکل و شمایلی متفاوت تر از قبل و کنسرت های قبلی از علاقه مندان موسیقی پذیرایی خواهد کرد.

    کنسرت دارکوب‌ها  بدون حضور بهداد و مدیری

    “دارکوب” یکی از گروه‌های پرطرفدار است که از سال ۸۶ خود را به جامعه موسیقی کشور معرفی کرد و با سبک متفاوتی که در اجراهای زنده با حضور نوازندگان برجسته عرصه موسیقی و البته خواننده – بازیگران محبوبی چون مهران مدیری و حامد بهداد به کار گرفت، توانست خیلی زودتر از آنچه تصور می شد در این عرصه جا بیفتد.

    “دارکوب” عنوان اولین آلبوم رسمی این گروه است که سال ۸۶ در بازار موسیقی منتشر شد و به لحاظ فروش در رتبه نسبتا خوبی هم قرار گرفت. این گروه چندی پیش با انتشار آلبوم “لیوا” به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی بار دیگر توانست ارائه جدیدی از فعالیت‌های خود را به مخاطبان عرضه کند که اغلب اعضایش آن را اثری کاملا متفاوت می دانند.

    حال بعد از تقریبا گذشت سه ماه از انتشار آلبوم “لیوا” دارکوب‌ها تصمیم گرفته‌اند این بار بدون حضور مدیری و بهداد فصل تازه‌ای از فعالیت‌های موسیقایی خود را به خوانندگی محسن شریفیان (خواننده و نوازنده گروه لیان) به نمایش بگذارند. البته قرار بود علی زندوکیل خواننده تازه‌وارد اما خوش‌نام موسیقی ایرانی نیز در این کنسرت به عنوان خواننده در کنار آنها حضور داشته باشد که گویا این امر تا به امروز میسر نشده است.

    در کنسرت جدید گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری که ساعت ۲۱:۳۰ روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود گزیده‌ای از قطعات آلبوم اول و دوم و تعدادی قطعه جدید برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود. این در حالی است که طبق گفته‌های قبلی نصیری اغلب قطعات دو آلبوم قبلی با تنظیم جدید اجرا می‌شود و آنها با اجرای متفاوت سورپرایزی را برای مخاطبان خواهند داشت.

    سیمین غانم و بازهم گل گلدون من

    آن دسته از بانوان علاقه‌مندی که تا ماه‌ها یا سال‌ها تمایل دارند که سیمین غانم همچنان با ترانه های قدیمی خود به ویژه ترانه “گل گلدون من” میزبان طرفداران و علاقه مندان خود باشد، بدانند که وی روزهای۲۵ و ۲۶ دی ماه ساعت ۱۴ تازه‌ترین کنسرت خود را نه به لحاظ محتوا بلکه به لحاظ زمانی، در تالار وحدت تهران برگزار می کند.

    طبق معمول کنسرت های سیمین غانم در این کنسرت قطعات خاطره‌انگیزش را همچون “گل گلدون من”،”مرد من”، “آسمون آبی” و قطعات دیگر را اجرا خواهد کرد.

    صدای مناظر مخدوش” در تالار رودکی

    کنسرت “صدای مناظر مخدوش” با فضایی در قالب موسیقی کلاسیک معاصر طی روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه با اجراگردانی مانی جعفرزاده در تالار رودکی برگزار می شود.

    جعفرزاده به عنوان آهنگساز، نویسنده و اجراگردان این کنسرت تلفیقی را در کنار چهار نوازنده شامل علی جعفری پویان ویولن، سهراب برهمندی ویُولا، آتنا مستعان اشتیاقی ویولنسل و گلنار شعاری کلارینت و دو راوی به صحنه می برد. همچنین دو تن از بازیگران سینما در مقام راوی در کنار این نوازندگان خواهند بود.

    این کنسرت که در یازده قطعه اجرا می شود، روایتگر قصه زنی است که در مقابل آیینه نشسته و از زندگی و تنهایی هایش می گوید.

    مانی جعفرزاده دارای مدرک دکترای آهنگسازی و تئوری موسیقی از دانشگاه مالاگا (اسپانیا) است و در زمینه آهنگسازی فیلم فعالیت دارد.

    ترنم “آوای پارسیان” در تالار رودکی با نواهای فولکلوریک

    گروه موسیقی سنتی “آوای پارسیان” هم ساعت ۲۰ روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه سال جاری در تالار رودکی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

    گروه “آوای پارسیان” در این کنسرت با اشعاری از فریده چراغی، ایرج رحمان‌پور قطعات فولکلوریک خود را اجرا خواهد کرد ضمن اینکه سامان علی‌پور که نوازندگی سازهای تار، دیوان و دف را برعهده دارد در یادمان استاد رضا سقایی و مسعود بختیاری به اجرای موسیقی محلی لرستان و منطقه بختیاری‌نشین در دو بخش ماهور و شور خواهد پرداخت.

    گروه آوای پارسیان در حال حاضر هم مشغول تولید و ضبط آلبوم موسیقی محلی منطقه زاگرس است که به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    خواننده شهر باران را در سالن میلاد ببینید

    محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان که اغلب مردم او را با اجرای ترانه محبوب “شهر باران” می شناسند هم ۱۸ دی ماه امسال ساعت های ۱۸ و ۲۱:۳۰ برنامه خود را اجرا می کند.

    خواننده آلبوم پرفروش “دلت با منه” در این کنسرت تصمیم دارد مانند همیشه از قطعاتی از آلبوهای منتشر شده و البته و شاید قطعات جدید استفاده کند که این امر مستلزم داشتن هوش و درایت اوست که این بار تماشاگران را با یک برنامه جدید و البته متفاوت راهی منازلشان کند.

    طرفداران این خواننده پاپ بدانند که کنسرت وی طی ساعت های اعلام شده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

    طرفداران سیروان خسروی و فانتزی هایش آماده باشند

    سیروان خسروی یکی از همه کاره های موسیقی پاپ کشورمان است که در وانفسای کمبود افراد متخصص در حوزه های مختلف موسیقی که طی سالهای اخیر به دلیل ساختار متفاوتی که در نوع اهنگسازی و تنظیم ملودی های انجام داده هم از جانب مردم طرفدارانی برای خود دست و پا کرده و هم اهالی موسیقی پاپ خواهان همکاری با او در بخش های مختلف آلبوم های خود به ویژه بخش تنظیم هستند.

    این خواننده و آهنگساز که طی سالهای اخیر با انتشار آلبوم های “تو خیال کردی بری”، “ساعت ۹” و “جاده رویاها”و همچنین آهنگسازی تیتراژ چند مجموعه تلویزیونی حضور مستمری در موسیقی داشته، در برپایی کنسرت های موسیقی در تهران و شهرستانها از قافله خوانندگان عقب نمانده است.

    تغییرات مستمر و فانتزی در طراحی صحنه اجرا، استفاده از نوازندگان صاحب نام موسیقی پاپ و ارائه تنظیم های جدید در قطعات کنسرت مولفه هایی بودند که اجراهای زنده سیروان خسروی را تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین کنسرت های موسیقی پاپ کرده است به طوریکه طبق گفته تهیه کنندگان و برگزارکنندگان کنسرت های این خواننده، رکورد اتمام بلیت کنسرت سیروان در سایت های اینترنتی طوری بوده که بارها مجبور به تمدید زمان کنسرت شده‌اند.

    به هر ترتیب علاقه مندان سیروان خسروی بدانند که این خواننده طی روزهای ۲۱ و ۲۵ دی ماه ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد میزبان آنها خواهد بود.

    گروه سون از هامبورگ تا سالن میلاد تهران

    گروه “سون” هم از جمله گروه‌های موفق سال‌های اخیر موسیقی پاپ کشورمان است. این گروه اواخر سال ۸۷ اولین آلبوم رسمی خود با عنوان “با تو می‌مونم” را در بازار موسیقی منتشر کرد.

    انتشار این آلبوم در اولین گام فعالیت‌های حرفه ای این گروه سه نفره، گرچه از تبلیغات و اطلاع رسانی درستی برخوردار نشد اما توانست در ردیف یکی از آثار پرفروش بازار موسیقی پاپ آن سالها قرار گیرد. البته گروه “سون” طی سال‌هایی که فعالیت چندانی در نشر آلبوم نداشت اجراهای زنده متفاوتی را هم در تهران و شهرستان تجربه کرد. ضمن اینکه اجرای تیتراژ پایانی سریال پرطرفدار “زمانه” به کارگردانی حسین فتحی از جمله کارهای ارائه شده این گروه جوان پسند طی سالهای اخیر است. البته انتشار آلبوم “دوست دارم”  فصل تازه ای از فعالیتهای این گروه موسیقایی را رقم زد همچنین برگزاری کنسرت های متعدد داخلی و خارجی گروه بعد از انتشار آلبوم از جمله آنهاست.

    گروه “سون” متشکل از آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی که طی ماههای اخیر در کشورهای کانادا، انگلستان و اخیرا آلمان کنسرت هایی را برگزار کرد در تازه ترین کنسرت داخلی خود نیز میزبان علاقه مندان موسیقی پاپ طی روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی خواهد بود.

    آوای عندلیب، شاهو عندلیبی و تالار وحدت

    تالار وحدت تهران نیز که مدتی بود رنگ و بوی تئاتری داشت تا موسیقایی، ۲۳ دی ماه میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی با کنسرت گروه موسیقی “آوای عندلیب “خواهد بود.

    در این کنسرت که ساعت ۲۱:۳۰ تاریخ یاد شده به سرپرستی شاهو عندلیبی برگزار می شود قطعاتی چون” بهاره”، “عاشقان”، “چوار باغی” برای دوستداران سبک های متفاوتی از موسیقی ایرانی اجرا می شود.

    شهرام ناظری کُردی می‌خواند

    شهرام ناظری خواننده موسیقی حماسی ایران ساعت ۲۱ روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد با برگزاری کنسرتی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    در این کنسرت موسیقی قطعات کردی با نوازندگی گروه ارکستر مولوی به سرپرستی و خوانندگی شهرام ناظری برای علاقه مندان اجرا می شود. این در حالی است که بخشی از عواید کنسرت به بیماران جذامی شهر مهاباد اختصاص خواهد یافت.

    شوالیه آواز ایران ۲۶ آذر ماه همزمان با فرا رسیدن روزهای بزرگداشت مولانا کنسرتی را با حضور تماشاگرانی از آمریکا، ژاپن، آلمان و کشورمان در آمفی تئاتر شهر قونیه با اجرای چند قطعه تلفیقی و قطعات جدید برگزار کرد که این برنامه نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد.

    اجرای قطعات محلی با موسیقی جاز در ارکستر بادی تهران

    ارکستر بادی تهران به سرپرستی سینا ذکایی و رهبری ارکستر جاوید مجلسی هم روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه امسال در تالار وحدت میزبان دوستداران موسیقی است.

    رهبری این ارکستر را جاوید مجلسی به عهده دارد و قرار است در طول اجرا یک سری قطعات فارسی و لاتین و همین طور یک سری قطعات محلی که به صورت جاز تنظیم شده است، اجرا شود.

    براساس گزارش مهر، ۲۴ قطعه مختلف برای اجرا در این کنسرت در نظر گرفته‌ شده است و از آنجا  که سعی شده بخش اول کنسرت با دومین بخش متفاوت باشد، قطعات فارسی، محلی و لاتین را در بین دوبخش به مخاطبان عرضه می شود.

    ارکستر بادی تهران به رهبری جاوید مجلسی، متشکل از ۲۵ نوازنده است و در آن تمامی سازهای بادی اعم از فلوت، کلارینت، ابوا، ساکسیفون، ترومبون، ترومپت و… حضور دارند.

    علیرضا قربانی و پرواز خاطرات نوستالژیک در برج میلاد

    علیرضا قربانی خواننده جوان و صاحب سبک موسیقی ایرانی که طی سالها و ماههای اخیر به طور مستمر در عرصه تولید آلبوم های پرفروش، همکاری با بزرگان موسیقی ایرانی و البته کنسرت های مختلف حضور چشمگیری داشته است، تصمیم گرفته بعد از مجموعه کنسرت های موفق”حریق خزان” به آهنگسازی مهیار علیزاده در داخل و خارج از کشور بار دیگر میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی با یک کنسرت جدید و همراهی ارکستر بزرگ “اشتیاق” باشد.

    این خواننده موسیقی ایرانی در این کنسرت که طی روزهای ۲۶ و ۲۷ دی ماه ۱۸:۳۰ و ۲۲ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود قطعات ماندگار خود از جمله مدار صفر درجه، شب دهم، کیف انگلیسی، ارغوان و چند قطعه جدید دیگر را برای تماشاگران اجرا می کند. در این کنسرت سامان صمیمی به عنوان ارکستر مایستر، بهنام ابوالقاسم نوازنده سولیست پیانو و پویا سرایی نوازنده سولیست سنتور علیرضا قربانی را همراهی می‌کنند.

    البته منابع غیررسمی از برگزاری کنسرت آلبوم “رسوای زمانه” زنده یاد همایون خرم خبرهایی را در محافل موسیقایی عنوان کرده اند، اما همین که موسیقی ایرانی با برگزاری چنین برنامه هایی که فعلا از اما و اگر گذشته و در مرحله پیش فروش بلیت قرار گرفته و توانسته در میان حاشیه های همیشگی موسیقی پاپ در بسیاری از موارد گوی سبقت را به لحاظ جذب تماشاگر برباید، گواه توجه علاقه مندان موسیقی به موسیقی ملی سرزمینشان است.

    زمزمه‌های سالار عقیلی و حمید متبسم در تالار وحدت

    سالار عقیلی دیگر خواننده موفق و پرطرفدار موسیقی ایرانی این سال ها بعد از تجربه موفق و قابل قبولی که چندی پیش با حمید متبسم از آهنگسازان خوش نام مقیم خارج از کشور با کنسرت “پردیس” در برج میلاد تهران داشت، روزهای ۲۶ و ۲۷ دی ماه درتالار وحدت با همین آهنگساز کنسرت “زمزمه ها” را برگزار می کند.

    در این کنسرت که ساعت ۲۱:۳۰ تاریخ یاد شده میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی خواهد بود، جدیدترین آثار حمید متبسم بر اساس اشعار محمد رضا شفیعی کدکنی توسط گروه مضراب متشکل از حمید متبسم، پویان بیگلر، پدیده احرارنژاد، آوا ایوبی، جلال امیر پورسعید، نوشین پاسدار، بهناز بهنام نیا، سمیرا گلباز، پژمان زاهدیان، نغمه فرهمند، افشین بابایی اجرا می شود.

    به رنگ خواب، از آیینه خورشید، با چشمه ساران، در شبی خزانی، تا دریای نو و نوای دریا  قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می شود.

    کنسرت گروه میرآترا در تالار اندیشه

    گروه موسیقی سنتی میرآترا نیز که چند صباحی است با اجرای برنامه هایی در حوزه موسیقی ایرانی فصل تازه ای را در فعالیت های خود آغاز کرده ۲۶ دی ماه در تالار اندیشه حوزه هنری میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

    در این کنسرت به سرپرستی امیر امیری که فقط در یک روز و یک نوبت برگزار می شود، محمد کرد به عنوان خواننده گروه را همراهی می کند. ضمن اینکه ملودی های تمامی قطعات این کنسرت بر اساس ساز تنبور بوده و در دستگاه اصفهان ساخته شده است.

    کنسرت گروه “میرآترا” پنجشنبه ۲۶ دی ماه ساعت۱۹:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

    گروه سازهای ایرانی میرآترا در سال ۱۳۸۸ با نگرشی ارکسترال به موسیقی ایرانی و با اهدافی چون ایجاد محوریت ارکستر بر مبنای ساز تنبور، بکارگیری و احیای سازهای مهجوری مانند دیوان، رباب، شاه رباب و بوزوک فعالیت خود را آغاز کرد. سبک موسیقی بکار گرفته شده در قطعات، تلفیقی از موسیقی سنتی و موسیقی مقامی ایرانی با نگرشی آکادمیک و ارکسترال است.

    .

    بازگشت سعید شهروز بعد از ۵ سال

    سعید شهروز از خوانندگان دهه ۸۰ موسیقی پاپ در ایران است که تاکنون آلبوم‌های بی خوابی، پسرم، معبد، گلابتون، جون من جون شما، نقره داغ و غزلک را روانه بازار موسیقی کرده است. آلبوم “غزلک” از جمله آثار پرفروش این خواننده در عرصه موسیقی است که همچنان جزو رکوردداران فروش آلبوم های موسیقی پاپ بعد از انقلاب محسوب می‌شود. نازبانو، نرگس، رفیق روز تنهایی، ستاره پوش، یه ماجرای دیگه، کاری نمی کنی، عاشقت می شم، احساس مجنون، لحظه های عاشقی و قطعه “غروب سرخ” که به تازگی به سفارش مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تولید شده از جمله تک آهنگ‌های این خواننده موسیقی پاپ است.

    حال این خواننده باسابقه بعد از ۵ سال دوری از فعالیتهایش در موسیقی پاپ تصمیم گرفته در روز ۲۶ دی ماه ساعت ۲۱ در یک نوبت میزبان علاقه مندان و طرفداران خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران باشد.

    شهروز در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات منتخب آلبوم های قبلی خود از جمله “بی‌خوابی” و “غزلک” که مردم با آن خاطرات شیرینی دارند، قول داده که قطعات جدیدی را نیز اجرا کند.

    این خواننده توضیح داده است: من و گروه اجرایی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که یک کنسرت با کیفیت و خوب را به هواداران و مخاطبان موسیقی پاپ کشورمان آنهم بعد از ۵ سال دوری تقدیم کنیم. من دوست دارم حالا که با اصرار دوستان تصمیم به اجرای زنده گرفتم برنامه قابل قبولی را به مخاطبان ارائه دهم.

    سرنوشت حمید عسگری بعد از کنسرت مشخص می شود

    به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برگزاری کنسرت های زمستانی موسیقی پاپ که فعلا تا پایان سال  در مرکز همایش های برج میلاد برگزار نمی شوند، حمید عسگری خواننده موسیقی پاپ کشورمان ساعت ۲۱ جمعه ۲۷ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان طرفداران خود خواهد بود.

    این خواننده پاپ که ماه‌های گذشته خود را معطوف به برگزاری کنسرت های داخلی و خارجی و البته انتشارتعدادی تک آهنگ کرده بود، در اولین اجرای زمستانی خود قطعاتی از مجموعه آلبوم های کما، تک آهنگ های اینترنتی و تعدادی از قطعات جدید آلبوم خود به نام “سرنوشت” را اجرا می کند.

    مازیار فلاحی و امیدواری مخاطبان برای ارائه یک اتفاق جدید

    آنهایی که پیگیر جدی آثار موسیقایی پاپ هستند خوب می دانند وقتی به نام مازیار فلاحی می رسند با تعداد زیادی از ترانه ها و ملودی های برخورد می کنند که نشات گرفته از بیان واگویه ها و احساسات عاشقانه  و غریبانه ای است که اتفاقا طرفدار کمی هم ندارد. ترانه هایی که با ساخت ملودی مجموعه “قلب یخی ” و شاید کمی قبل تر از آن اغاز شد و حالا به نقطه ای می رسد که به راحتی نمی توان از تاثیر او در جریان موسیقی پاپ کشورمان عبور کرد. تاثیری که تمدید شدن و تمام شدن بلیت کنسرت های این خواننده گواهی بر این ادعاست.

    این خواننده حالا بعد از دو ماه استراحتی که داشته قرار است ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ روزهای ۲۸  و ۲۹ دی ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران تازه ترین کنسرت خود را اجر کرد. به طور طبیعی اجرای قطعاتی از دو آلبوم پر طرفدار “قلب یخی” و “لعنت به من” بخش عمده ای از کنسرت مازیار فلاحی را تشکیل می دهد اما حالا تماشاگران و طرفداران همیشگی کنسرت های  او منتظرند تا شنونده آثار و تک آهنگ های جدیدی از وی باشند به ویژه اینکه فلاحی در کنسرت های قبلی خود نشان داده که برای شگفت زده کردن طرفداران می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. مواردی که گاهی با گریه های او روی صحنه همراه بود و گاهی هم طعم فوتبالی داشت.

    غوغای ستارگان همایون خرم در تالار اندیشه

    بدون تردید نواها و ملودی های ماندگار زنده یاد استاد همایون خرم از دل و ذهن هیچ شنونده آثار موسیقایی پاک نخواهد شد. نواهای ماندگاری که بعد از درگذشت این آهنگساز شهیر موسیقی ایرانی طی ماههای اخیر دستمایه تولید و بازسازی آثاری قرار گرفته که می تواند سر منشا خوبی برای توجه نسل جوان به آثار موسیقایی ملی باشد.

    کنسرت “غوغای ستارگان” هم یکی از همین برنامه هایی است که هنرمندان علاقه مند به استاد همایون خرم قرار است میزبان علاقه مندان موسیقی باشد.

    این کنسرت روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه سال جاری ساعت ۲۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

    اولین کنسرت زمستانی بابک جهانبخش

    اولین کنسرت زمستانی بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ کشورمان روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.‎

    این کنسرت به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده مدیر موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین و رهبری ارکستر رضا تاجبخش ساعت‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ تاریخ یاد شده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    جهانبخش که اخیرا با انتشار تک آهنگ “برف” به عنوان تیتراژ ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه سوم سیما در حوزه موسیقی حضور داشته است در این کنسرت ضمن ارائه قطعاتی جدید قطعه هایی از آلبوم های موسیقی “من و بارون” و “اکسیژن” را برای علاقه مندان خود اجرا می کند.‎

    بابک جهانبخش با انتشار آلبوم “اکسیژن” به عنوان تازه ترین آلبوم خود، قبل از فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) کنسرت های متعددی را در تهران و شهرستان ها برگزار کرد.

    از میانه ماه بهمن عرصه موسیقی کشور برای برپایی مهم ترین رویداد موسیقایی کشور یعنی جشنواره موسیقی فجر آماده می‌شود و این اتفاق هنری مدتی سالن‌های فرهنگی کشور را هیاهیو می‌بخشد و پس از آن هم از نیمه اسفند تا اول فروردین ماه هم کنسرت‌های پایانی سال و نوروزی برگزار خواهند شد.

    گزارش از علیرضا سعیدی

    https://musiceiranian.ir/?p=46320
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *