×
×

سرایی: آثار ارکسترال استاد فخرالدینی، فردین خلعتبری و مهیار علیزاده از بهترین آثار در نوع خود هستند

  • کد نوشته: 46269
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت آثارعلیرضا قربانی با همراهی پویا سرایی در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود.

    سرایی: آثار ارکسترال استاد فخرالدینی، فردین خلعتبری و مهیار علیزاده از بهترین آثار در نوع خود هستند
  • pouyaasموسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت آثارعلیرضا قربانی با همراهی پویا سرایی در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود.

    پویا سرایی نوازنده مطرح سنتور با اعلام این خبر، به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «این روزها مشغول تمرین با ارکستر بزرگ اشتیاق برای اجرای کنسرتهایی در دی ماه سال جاری هستم. این ارکستر ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری در تهران با خوانندگی علیرضا قربانی به روی صحنه خواهد رفت، همچنین مایستر ارکستر این کنسرت هم سامان صمیمی است.»

    وی افزود : «در این کنسرت، آثار ارزنده ای از آهنگسازانی مثل فردین خلعتبری و مهیار علیزاده اجرا خواهد شد، این آثار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در زمان انتشارشان، همواره جزو بهترین آثار در نوع خود بوده اند. به علاوه همه این آثار از معروفترین و ماندگارترین آثار علیرضا قربانی است.»

    پویا سرایی همچنین اشاره کرد: «هارمونی، بافت، ارکستراسیون این آثار، در زمان خود بدیع و ارزشمند بوده است. این آهنگسازان شعر را نیز خوب می شناسند و هر چند که هر کدام از این آهنگسازان در نگرش خود به این مقولات، رویکردهای متفاوتی داشته اند. اما همه در نوع خود قابل ستایش و شنیدنی هستند.»

    این نوازنده در پایان خاطرنشان کرد: «در این کنسرت علاوه بر علیرضا قربانی و سامان صمیمی و بنده به عنوان سولیست سنتور، بهنام ابوالقاسم پور نیز به عنوان سولیست پیانو و ذکریا یوسفی (نوازنده پرکاشن) ارکستر را همراهی خواهند کرد.»
    شایان ذکر است که کنسرت آثار خاطره انگیر علیرضا قربانی، ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری ( هر شب در دو سانس) در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=46269
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *