×
×

با حضور احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، شهرام شکوهی، بهنام صفوی، رضا یزدانی و امید حاجیلی

  • کد نوشته: 46223
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ باشماری ازاهالی هنر و خوانندگان موسیقی پاپ کشور دیدار کرد . فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ دراین دیدار گفت: برخلاف نگاه سنتی که شرح وظایف وماموریت های پلیس را محدود به حوزه بزهکاری اجتماعی و مواردی از این دست می داند ، ناجا فعالیت همدلانه در حوزه های اجتماعی فرهنگی […]

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ باشماری ازاهالی هنر و خوانندگان موسیقی پاپ کشور دیدار کرد .

    فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ دراین دیدار گفت: برخلاف نگاه سنتی که شرح وظایف وماموریت های پلیس را محدود به حوزه بزهکاری اجتماعی و مواردی از این دست می داند ، ناجا فعالیت همدلانه در حوزه های اجتماعی فرهنگی وهنری را از اصلی ترین شرح وظایف خود می داند. در این نشست جمعی از خوانندگان پاپ کشور همچون احسان خواجه امیری، مازیار فلاحی، فرزاد فرزین، شهرام شکوهی، رضا یزدانی، بهنام صفوی،امید حاجیلی حضور داشتند. آنان در این نشست از دغدغه های کاری خود با رییس پلیس پایتخت گفتند و از فرمانده انتظامی تهران خواستار رسیدگی به مشکلات این بخش شدند.

    سردار حسین ساجدی نیا در این نشست گفت: گاه اظهارات وادعاهای منفی درباره نوع نگاه و رویکرد پلیس با ساحت هنر و موسیقی شنیده می شود که به یقین نادرست و خلاف واقعیت است . وی با اشاره به تمرکز و اعتقاد راهبردی پلیس بر ایجاد انتظام و امنیت مبتنی بر مشارکت اجتماعی اظهار داشت: به یقین اهالی فرهنگ و ادب افزون بر اهمیت ذاتی به عنوان نیروهای موثر در تحقق این راهبرد از اهمیت محوری برخوردار هستند. ساجدی نیا افزود: اهالی فرهنگ و هنر با خلق فضاهای پر شور ونشاط و امید بخش می توانند نقش محوری در سلامت روانی و اجتماعی ایفا کنند.

    وی ادامه داد: پلیس همواره به دنبال روابط دوستانه و جانبدارانه از اهالی هنر بوده و تجارب موجود مبین حمایت بی دریغ ناجا از اهالی فرهنگ و موسیقی است. فرمانده انتظامی تهران بزرگ با ذکرمصادیقی ازحمایت های پلیس از هنرمندان در برخوردهای ناشایست برخی افراد گفت : پلیس با آگاهی از دغدغه ها و مشکلات اهالی موسیقی اهتمام جدی برای رفع این موانع دارد. ساجدی نیا از درخواست هنرمندان برای برگزاری این نشست که منجر به فرصتی برای همدلی فزونتر و مجالی برای بررسی دغدغه های اهالی موسیقی شده است ابراز خرسندی کرد.

    وی گفت: بدیهی است این نشست ها به ایجاد روابط هر چه بهتر پلیس با هنرمندان کمک کرده و با ایجاد درک متقابل نسبت به رسالت و ماموریت طرفین زمینه تقویت فعالیت های طرفین و تحقق نظرگاه های انهان را فراهم می کند.فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان نظرگاه ایجابی و راهبردی ناجا نسبت به حوزه فرهنگ وهنر خواستار تعامل و درک متقابل و طرفینی شد .

    وی افزود: بهتر است هنرمندان از نظر پلیس و نیز دغدغه های آنان آگاه باشند تا زمینه بهتر کاری فراهم شود. ساجدی نیا با تاکید بر اینکه پلیس مخالفتی با شادی مردم ندارد افزود: اقدام های پلیس همواره در جهت پیشبرد اقدامات فرهنگی و تداوم فعالیت های هنری در سطح جامعه بوده و همچنان نیز خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=46223
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *