×
×

از سوی رضا صادقی اعلام شد

  • کد نوشته: 45280
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • رضا صادقی گفت: پزشکی که باعث ایجاد مشکل جسمی در من شده است را بخشیده‌ام. به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این خواننده در برنامه‌ی رادیویی مهران دوستی حاضر شد و در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه با بخشیدن فردی که مسبب ایجاد مشکل در پاهای تو شد چه به […]

  • abdolvahed mirzazadeh-19-47رضا صادقی گفت: پزشکی که باعث ایجاد مشکل جسمی در من شده است را بخشیده‌ام.

    به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این خواننده در برنامه‌ی رادیویی مهران دوستی حاضر شد و در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه با بخشیدن فردی که مسبب ایجاد مشکل در پاهای تو شد چه به دست آورده‌ای؟ گفت: با بخشیدن پزشکی که باعث ایجاد مشکل جسمی در من شد، خود را به دست آوردم و باعث شد به علت همین عارضه در دوره‌ای که همه کودکان می‌دویدند، من کنار بزرگان بنشینم و از همنشینی با آنان چیزهایی را بیاموزم که شاید کودکان دیگر این فرصت را نداشتند.

    بر اساس این گزارش، دربرنامه «رادیو من»، پنجشنبه، هفتم آذر ماه قطعه‌ای از مدیحه‌خوانی رضا صادقی – هنرمند کشورمان – برای نخستین بار پخش شد.

    متن کامل گفته‌های رضا صادقی در صفحه : radioman.radiojavan.ir موجود است.

    «رادیو من» برنامه‌ای با اجرای مهران دوستی از گویندگان پیشکسوت رادیو و رادیو جوان است که پنجشنبه‌ها ساعت ۱۰ به روی آنتن رادیو جوان می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=45280
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *