×
×

به یاد استاد زنده یاد احمد ابراهیمی

  • کد نوشته: 45195
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • قطعه «نغمهٔ نی داوود» با صدای سبحان مهدی‌پور و به یاد استادش زنده یاد احمد ابراهیمی به زودی با انتشار از طریق اینترنت در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار می‌گیرد.
    + دانلود این قطعه شنیدنی به زودی از موسیقی ایرانیان

    به یاد استاد زنده یاد احمد ابراهیمی
  • سبحان مهدی‌پور

    سبحان مهدی‌پور

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه «نغمهٔ نی داوود» با صدای سبحان مهدی‌پور و به یاد استادش زنده یاد احمد ابراهیمی به زودی با انتشار از طریق اینترنت در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار می‌گیرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این قطعه آوازی با عنوان «نغمهٔ نی داوود» با غزلی از فروغی بسطامی و مطلع «کنون که صاحب م‍‍ژگان شوخ و چشم سیاهی» به یاد استاد زنده یاد احمد ابراهیمی و همراهی مرتضی صنایعی نوازندهٔ نی توسط سبحان مهدی‌پور خواننده جوان موسیقی ایرانی اجرا و به این استاد بنام موسیقی ایران تقدیم شده است.

    سبحان مهدی‌پور متولد ۱۳۶۰ در شهر بابل است، وی موسیقی را از کودکی با الگوبرداری از صدای استادان تاج و طاهرزاده و ادیب خوانساری شروع کرده و در‌‌‌نهایت به محضر صالح عظیمی راه یافت و این دلدادگی به بیش از ۱۰ سال ادامه یافته و موفق به اخذتصدیق پایان دوره شد، استادان دیگر وی را می‌توان احمد ابراهیمی، حسین دهلوی، محمدرضا لطفی نام برد، ایشان همچنین از راهنمایی‌های استاد علی اصغر شاهزیدی هم بی‌بهره نبوده است.

    شایان ذکر است که پیش از این از سبحان مهدی‌پور مجموعه «قصه آفاق» منتشر شده و تا آخر امسال نیز، آلبوم «یادواره اقبال آذر» از این خواننده راهی بازار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45195
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *