×
×

عکسهای موسیقی ایرانیان از اجراهای این گروه

  • کد نوشته: 45072
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «آواز» آبان ماه امسال به خوانندگی هادی سپهری در کشور ترکیه برگزار شد، در ادامه می توانید عکسهای اجرای این گروه را دنبال کنید، همچنین اعضای گروه آواز اجرای یک ساعته ای هم در رادیو ملی ترکیه داشتند که در ادامه قطعه ای از این اجرا در رادیو را می توانید از موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +آلبوم این گروه بهمن ماه در ایران ضبط می شود

    عکسهای موسیقی ایرانیان از اجراهای این گروه
  • کنسرت گروه آواز (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه آواز (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه موسیقی «آواز» آبان ماه امسال به خوانندگی هادی سپهری در کشور ترکیه برگزار  شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، کنسرت جدید این گروه که  اجرای منتخبی از آثار اجرا شده از سال ۲۰۱۰ میلادی تا کنون به همراه قطعات جدید بود، در شهر سالن اسکی ینی  شهر آنکارا برای عموم اجرا شد.

    هادی سپهری (تار، سه تار، باغلاما، آواز)، مهران قهرمان زاده (تمبک و دربوکه)، بهرنگ نیک آئین (دف، دایره و بندیر)، کمال بینیجی (باغلاما، عود، گیتار و آواز)، علی فواد آیدین (کلارینت و کاوال) و بتول دمیر (همخوان) اعضای گروه آواز را تشکیل می دهند.

    شایان ذکر است که اعضای گروه آواز اجرای یک ساعته ای هم در رادیو ملی ترکیه داشتند که در ادامه قطعه ای از این اجرا در رادیو را می توانید از موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید. همچنین اعضای این گروه از بهمن ماه سال جاری اقدام به ضبط آثارشان برای انتشار به شکل آلبوم صوتی خواهند کرد.

    + دانلود قطعه صوتی اجرای گروه آواز در رادیو ترکیه

    قطعه صوتی اجرای گروه آواز در رادیو ترکیه را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=45072
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *