×
×

افشین یداللهی خواننده شد!

  • کد نوشته: 43266
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۸ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • دکتر افشین یداللهی ترانه سرایی است که به دفعات نامش را در تیتراژ مجموعه های موفق همچون مدار صفر درجه ، غریبانه، میوه ممنوعه، شب دهم و … به عنوان ترانه سرا شاهد بوده ایم قرار است تیتراژ سریال «خط» را بخواند. یداللهی علاوه بر خوانندگی خود ترانه این کار را سروده است. تصویربرداری این […]

  • دکتر افشین یداللهی ترانه سرایی است که به دفعات نامش را در تیتراژ مجموعه های موفق همچون مدار صفر درجه ، غریبانه، میوه ممنوعه، شب دهم و … به عنوان ترانه سرا شاهد بوده ایم قرار است تیتراژ سریال «خط» را بخواند. یداللهی علاوه بر خوانندگی خود ترانه این کار را سروده است.


    تصویربرداری این سریال دو هفته پیش به پایان رسیده و عباس رنجبر که بهار امسال سریال نه چندان موفق «بال‌های خیس» را روی آنتن شبکه یک سیما داشت کارگردانی آن را به عهده داشته است.
    مجموعه تلویزیونی خط به نویسندگی عباس رنجبر کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که داستان جوانی پرخاشگر به نام سیاوش را روایت می کند که دارای خصایص ناهنجار است اما برای رسیدن به وصال ، پای در وادی ‏خودسازی می نهد. این فرد در جریان آشنایی با حاج رئوف و علاقه مندی به دختر او دچار تغییر و تحول شخصیتی می شود.


    کامران تفتی، آشا محرابی ،محمود پاک‌نیت، لیلا برخورداری، سیاوش طهمورث، فریبا جدی‌کار، ایمان صفا ، جمال اجلالی، محسن افشانی، مجید جعفری، بهنام قربانی، مهدی چایانی، فرشاد فهیمی، آیلین دائمی، مهرانه به نهاد، مانا بهرامی، مجید لیاقت، سارا والیانی، حمید غلامی، صفرعلی کوهی، داوود مقدادی، کامران مقدادی و … گروه بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=43266
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *