×
×

دموی صوتی تمام قطعات و تیزر رسمی آلبوم «امپراطور» را از موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 42547
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام مهر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • دومین آلبوم رسمی مهدی یراحی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران با عنوان «امپراطور» هفتم مهرماه سال جاری راهی بازار موسیقی کشور می شود. در ادامه می توانید تیزر تصویری این آلبوم را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید، همچنین دموی صوتی تمام قطعات این اثر را از موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید.

    دموی صوتی تمام قطعات و تیزر رسمی آلبوم «امپراطور» را از موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • نخستین کنسرت مهدی یراحی

    مهدی یراحی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: دومین آلبوم رسمی مهدی یراحی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران با عنوان «امپراطور» هفتم مهرماه سال جاری راهی بازار موسیقی کشور می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر ۱۲ قطعه دارد و به آهنگسازی مهدی یراحی، رستاک حلاج و امید جامع تولید شده است. همچنین ترانه سرایان این آلبوم روزبه بمانی، مونا برزویی، زهرا عاملی، رستاک حلاج، امید فراقی‌زاده، امید جامع و سروش دادخواه هستند.

    سیروان خسروی، زانیار خسروی، مهدی یراحی و خشایار بندارنیز  تنظیم آهنگ‌های آلبوم «امپراطور» را برعهده داشته اند.

    مهدی یراحی پیش تر از این درباره امپراطور گفته بود: «آلبوم «امپراطور» با دیگر آثارم تفاوت بسیاری دارد و به لحاظ ساختار کار متفاوتی ست. آهنگ هایی که دراین آلبوم منتشر می‌شود شاید بسیاری از مخاطبین کارهایم را سوپرایز کند. اما در چارچوب فکری و نگاهم به موسیقی و همچنین ترانه هایی که در آن کار شده تغییری ایجاد نشده است ولی نوع ادبیاتی که به آن پرداخته ام تغییر کرده است.»

    شایان ذکر است که این آلبوم از سوی موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به زودی منتشر خواهد شد.

    در ادامه می توانید تیزر تصویری این آلبوم را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید، همچنین دموی صوتی تمام قطعات این اثر را از موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید.

    + دانلود تیزر آلبوم امپراطور

    + دانلود دموی صوتی تمام قطعات آلبوم امپراطور

    https://musiceiranian.ir/?p=42547
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *