×
×

دموی این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید

  • کد نوشته: 41989
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «یار مست» به آهنگسازی مجید مولانیا و خوانندگی سالار عقیلی با اجرای گروه موسیقی «سور» در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در ادامه هم می توانید دموی قطعات این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    دموی این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید
  • IGA.-1572موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «یار مست» به آهنگسازی مجید مولانیا و خوانندگی سالار عقیلی با اجرای گروه موسیقی «سور» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر که قبل از انتشار رسمی، به صورت غیرقانونی برای دانلود بر روی سایت های موسیقی قرار گرفته بود، اکنون از سوی شرکت موسیقی «ایران گام» روانه بازار شده و این آلبوم را تصانیف تو مرو، یارمست، جان و جهان، کاروان مست، و رستاخیز، تکنوازی سنتور دلنواز، سازو وآواز آتش عشق، تکنوازی عود رهایی، تکنوازی ضربی و آواز سماع، دونوازی تار و کمانچه همدلی، قطعه ضربی آواز سماع و قطعه ای برای کمانچه گذار تشکیل می دهند.

    شایان ذکر است که جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک، دمام، بندیر)، علیرضا دریایی (کمانچه)، بهزاد حسن زاده (کمانچه، قیچک آلتو)، امین دادوری (دف)، مهدی بصیرت منش (قیچک آلتو)، صابر سوری (عود)، مجید مولانیا (تار) و درشن آنند (تبلا/ نوازنده مهمان) نیز در این اثر به نوازندگی پرداخته اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «یار مست» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه هم می توانید دموی قطعات این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    + دانلود دموی قطعات آلبوم «یار مست»

    https://musiceiranian.ir/?p=41989
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *