×
×

کپی‌رایت جهانی برای محسن شریفیان

  • کد نوشته: 41813
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • محسن شریفیان نوازنده و آهنگساز مطرح بوشهری اولین آلبوم مستقل خود در ژانر موسیقی فیوژن را با همکاری گروه موسیقی لیان بوشهر به زودی به بازار عرضه می کند. در ادامه می توانید دمو و تیزر این اثر را از طریق موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و دانلود کنید.
     تلفیق موسیقی جنوب ایران با موسیقی های نقاط مختلف دنیا در این اثر

    + انتشار در بازار توسط شرکت ترانه شرقی

    کپی‌رایت جهانی برای محسن شریفیان
  • پوستر «دینگو مارو»

    پوستر «دینگو مارو»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: محسن شریفیان نوازنده و آهنگساز مطرح بوشهری اولین آلبوم مستقل خود در ژانر موسیقی فیوژن را با عنوان «دینگو مارو» به زودی به بازار عرضه می کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آلبوم «دینگو مارو» که با همکاری گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان و بهنام شهرکی تولید شده، پیوندی جذاب و گیرا میان موسیقی ایران و موسیقی بین المللی است. شریفیان که با آلبوم های قبلی خود نظیر لیانا، سیراف، پار و پیرار و …  و کنسرت های بسیار پر شورش در صحنه های مختلف ایران و جهان درخشیده، در آلبوم «دینگو مارو» جلوه های فوق العاده ای از قدرت تاثیرگذاری موسیقی جنوب ایران را به نمایش گذاشته است.

    هر قطعه این آلبوم شعف انگیز، تلفیقی است از موسیقی جنوب ایران با موسیقی های نقاط مختلف دنیا از جمله موسیقی اسپانیایی، هندی، افریقایی، استرالیایی، جامائیکایی (ره گه) و موسیقی های الکترونیک روز نظیر ترنس و هاوس.  همچنین نام آلبوم از نخستین قطعه آن «دینگومارو”» گرفته شده است. دینگومارو، یک نوع بیماری روانی زار است که دریانوردان جنوب را مبتلا می‌کندو راه درمان آن مجلس قربانی و ساز و آواز و اوراد خوانی است که هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارند و تحت تاثیر فرهنگ آفریقایی هستند.

     آلبوم «دینگو مارو»  با صدای محسن شریفیان در استودیو «پارت» توسط بهنام شهرکی ضبط و مسترینگ شده است و در آن محسن شریفیان نوازنده نی انبان، نی جفتی، فلوت و خواننده، همایون نصیری کونگا، درشن آنند طبلا و آواز هندی، بابک شهرکی کمانچه، مجید ناظم‌پور عود، دارا دارایی گیتار بیس، پیام رونق دیجی‌ریدو، مسعود همایونی گیتار الکترونیک، احسان فرامرزی‌پور گیتار فلامنکو، سارا نادری رباب و دو تار، حمید اکبری دمام، تمپو و کاخن، حسین سنگسر دایره و دم دم، محمود بردک نیا دمام و شیکر، مرتضی پالیز دادن ضرب و دایره، بهنام شهرکی درامز پرگرامینگ و کیبورد، محمد کبیری همخوان، آساره آستارکی و احمد قاید در همخوانی و آواز «لیان فلامنکو» حضور دارند.

    شایان ذکر است که شرکت «ترانه شرقی» با انتشار این آلبوم، تلاش دارد تا آغازگر فصل نوینی در تلفیق موسیقی جنوب ایران با موسیقی جهانی باشد، این اثر که توسط شرکت جمی موزیک رکوردز دارای رایت بین المللی است به زودی در سراسر ایران توسط هنر شهر ( شرکت ایرانگام ) توزیع خواهد شد و پخش بین المللی آن نیز بعهده شرکت لبینا رکوردز امریکا می باشد.

    در ادامه می توانید دمو و تیزر این اثر را از طریق موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    + دانلود دموی صوتی آلبوم «دینگو مارو» 

    + دانلود تیزر تصویری آلبوم «دینگو مارو» 

    دموی صوتی این اثر را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=41813
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *