×
×

دانلود دموی این اثر از موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 41048
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم «باغی در صدا» سومین آلبوم مستقل «سیاوش کامکار» آهنگساز و نوازندهٔ جوان سنتور توسط موسسه «آوای باربد» منتشر شد. در ادامه می توانید دموی این اثر را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید و بشنوید.

    دانلود دموی این اثر از موسیقی ایرانیان
  • سسیاوش کامکار

    سسیاوش کامکار

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم «باغی در صدا» سومین آلبوم مستقل «سیاوش کامکار» آهنگساز و نوازندهٔ جوان سنتور توسط موسسه «آوای باربد» منتشر شد.

    کامکار با اعلام این خبر، درباره انتشار این آلبوم به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «تا کنون دو آلبوم با نام‌های «بارانی بر دریا» در سال ۸۴ و «از آب‌ها به بعد» در سال ۸۷ منتشر کرده‌ام که بعد از انتشار مجموعه «از آب‌ها به بعد» تصمیم به نوشتن قطعاتی برای سنتور و کوارتت زهی طی یک آلبوم گرفتم و حال پس از پنج سال این اثر در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.»

    وی در ادامه افزود: « آلبوم ده قطعه به نام های «دیار»، «باغی در صدا»، «سنتور در باغ»، «تبعید باد»، «پروانه»، «بارون بارونه»، «دنگ»، «مرز گمشده»، «به رهه لبینه» و «تم های کردی» دارد که همه قطعات در استودیو شخصی خودم ضبط گردیده و در آن از تکنیک‌های خاص صدابرداری استفاده کرده‌ام. در مورد آهنگسازی این مجموعه هم باید خاطرنشان کنم که تمامی قطعات از ساخته‌های خودم است و تنها قطعه «بارون بارونه» اثر پدر عزیزم پشنگ کامکار را برای این انسامبل تنظیم کرده‌ام.»

    سیاوش کامکار توضیح داد و گفت: «این مجموعه در آبان ماه ۱۳۸۷ در تالار رودکی به همراه کوارتت زهی پارسه اجرا و در سال ۱۳۹۰ در استودیو ضبط شد. لازم به توضیح است که ساز سنتور در ارکستراسیون این قطعات صرفاً نقش سلستیک ندارد و در واقع راوی تم و ملودی اصلی است که من در ذهن خود پرورانده ام.»

    شایان ذکر است که سیاوش کامکار متولد ۱۳۶۸ فرزند دو هنرمند موسیقی ایران پشنگ کامکار و سودابه سالم است و علاوه بر نوازندگی سنتور و آهنگسازی، دستی در نوازندگی سازهای دیگر چون تمبک و ویولن دارد.

    «باغی در صدا» به صورت نسخه اصلی در شهرکتابها و فروشگاههای معتبر عرضه محصولات فرهنگی قابل تهیه می‌باشد.

    در ادامه می توانید دموی این اثر را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید و بشنوید.

    + دانلود دموی آلبوم باغی در صدا

    https://musiceiranian.ir/?p=41048
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *