×
×

شب های پرترافیک!

  • کد نوشته: 40315
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • خواننده های موسیقی پاپ، این روزها برای اجرای صحنه ای در تهران و شهرستانها آماده می شود. در ادامه می توانید گزارش موسیقی ایرانیان از کنسرت های جدیدی که به تازگی مجوز آنها صادر شده است را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    شب های پرترافیک!
  • consموسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: خواننده های موسیقی پاپ، این روزها برای اجرای صحنه ای در تهران و شهرستانها  آماده می شود. در ادامه می توانید گزارش موسیقی ایرانیان از کنسرت های جدیدی که به تازگی مجوز آنها صادر شده است را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    کنسرت گروه موسیقی پالت

    گروه موسیقی پالت به سرپرستی روزبه اسفندارمز و خوانندگی امید نعمتی در تاریخ های ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۳۰، ۳۱ مرداد ماه و ۱ شهریورماه هر روز در دو سانس در برج آزادی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

    کنسرت مشترک مورات ککیلی خواننده ترکیه ای و کامران رسول زاده

    مورات ککیلی خواننده ترکیه ای و کامران رسول زاده در تاریخ ۲۴ مرداد ماه، در قالب جشنواره موسیقی مقاومت در تهران به روی صحنه می روند.

    ککیلی که پس از خواندن قطعه «همین امشب می میریم» در ترکیه و در سراسر جهان به معروفیت و محبوبیت رسید، با تلاش عوامل برگزاری این جشنواره موافقت خود را برای حضور در این جشنواره را اعلام کرده و به همراه خواننده آلبوم «بی سرانجام» در تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    کنسرت مشترک جهانبخش، شکوهی، صفوی، فلاحی و یزدانی در جشنواره مقاومت

    کنسرت محسن یگانه

     محسن یگانه خواننده پاپ کشورمان اوایل شهریور ماه سال جاری در همدان به صحنه می رود که این خواننده هم اکنون در حال تدارک و برنامه ریزی برای این کنسرت است.

    همچنین این خواننده پاپ قرار است شهریور ماه در اراک نیز به دیدار دوستداران خود رود.

    در این کنسرت قرار است قطعاتی از آلبوم “رگ خواب” اجرا می شود، همچنین قطعاتی از آلبوم های قبلی این خواننده توسط اعضای گروه اجرا می شود.

    همچنین در این کنسرت سروش اسدی، پیام طونی، فیروز ویسانلو، حسن فراهانی، مهران سراجیان، رامین زواری، سعید برادران و مجتبی شکاری به عنوان نوازندگانی هستند با محسن یگانه به عنوان نوازنده همراهی خواهند کرد.

    کنسرت علی عبدالمالکی

    علی عبدالمالکی ششم شهریورماه در تهران به روی صحنه خواهد رفت؛ این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    کنسرت علیرضا روزگار

    علیرضا روزگار که اکثر مخاطبان موسیقی ایران وی را با آهنگ های زیرزمینی اش میشناسند! در تاریخ ۳۱ مرداد ماه در تهران به روی صحنه می رود.

    این کنسرت در تالار اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد.

    کنسرت گروه آراز (رحیم شهریاری)

    گروه موسیقی آراز به خوانندگی رحیم شهریاری در تاریخ ۱۴ شهریورماه و در دو سانس د ر سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

    کنسرت گروه سون

    گروه موسیقی سون در تهران به اجرای برنامه می پردازد. این کنسرت در تاریخ های ۱۳ و ۱۵ شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده در تاریخ نهم شهریور ماه در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود و این خواننده طی این اجرا به دیدار دوستدارانش می رود.

    کنسرت مرتضی پاشایی

    مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ ایران در تاریخ ۲۹ مرداد ماه به اجرای کنسرت می پردازد. این برنامه در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

    به سرپرستی آقای روزبه اسفندارمز و خوانندگی آقای امید نعمتی

    https://musiceiranian.ir/?p=40315
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *