×
×

گزارش موسیقی ایرانیان از کنسرت‌های پیش‌رو

  • کد نوشته: 39781
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • + برنامه کنسرت های عقیلی، قربانی، علیزاده، جهانبخش، یزدانی، یراحی، آسرایی، عسکری و شکوهی
    کم کم با اتمام ماه مبارک رمضان، گروه ها و خواننده های مختلف موسیقی ایران برای اجرای کنسرت در تهران و دیگر شهرستانها، سازهایشان را کوک می کنند. در ادامه می توانید گزارش موسیقی ایرانیان از کنسرت هایی که برگزار خواهد شد، را دنبال کنید.

    گزارش موسیقی ایرانیان از کنسرت‌های پیش‌رو
  • conseryموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کم کم با اتمام ماه مبارک رمضان، گروه ها و خواننده های مختلف موسیقی ایران برای اجرای کنسرت در تهران و دیگر شهرستانها، سازهایشان را کوک می کنند.

    در ادامه می توانید گزارش موسیقی ایرانیان از کنسرت هایی که برگزار خواهد شد، را دنبال کنید.

    کنسرت بابک جهانبخش

    کنسرت بابک جهانبخش خواننده پاپ به رهبری ارکستر رضا تاجبخش در تهران برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا در تاریخ های ۵ و ۶ شهریورماه (در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰) به روی صحنه می رود و جهانبخش به اجرای آلبوم جدیدش «اکسیژن» که هنوز راهی بازار نشده، می پردازد.

    کنسرت حمید عسکری

    حمید عسکری با اجرای آلبوم جدید خود در سالن میلاد نمایشگاه تهران به دیدار دوستدارانش می رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، عسکری خواننده خوش صدا و پرهوادار موسیقی پاپ ایران که مدتها بود برای اجرا کنسرت در آمریکا حضور داشت، به ایران بازگشته و اول شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه خواهد رفت.

    این خواننده پاپ  در حالی به اجرای برنامه خواهد پرداخت، که تازه ترین اثرش با عنوان «سرنوشت» هم تا آخر تابستان راهی بازار خواهد شد.

    کنسرت شهرام شکوهی

    شهرام شکوهی به سرپرستی امیرحسین کاشانیان و رهبری ارکستر گرشا رضایی در سالن همایشهای برج میلاد تهران به روی صحنه می رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، شکوهی که از آغاز امسال تا پایان ماه مبارک رمضان کنسرت های موفق و متعددی در تهران و شهرستانها داشت، دوباره با برگزاری کنسرت در تهران و تاریخ های ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه (چهار سانس)، برنامه اجراهایش را از سر میگیرد.

    این خواننده در حالی به روی صحنه می رود که این روزها درگیر تولید دومین آلبوم رسمی اش است.

    کنسرت مهدی یراحی

    نخستین کنسرت رسمی مهدی یراحی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران در تهران برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، اولین کنسرت یراحی در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه سال جاری در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و این خواننده طی کنسرت پیش رو با اجرای قطعات آلبوم «منو رها کن» و همچنین قطعاتی از آلبوم جدید به دیدار دوستدارانش می رود.

    یراحی در صفحه شخصی خود به بهانه نخستین اجرایش، یادداشتی نگاشته که در ادامه می توانید از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    «ترانم روی لبهاته صدامو با خودت داری…
    نمدونم محبت های شما مهربانان رو باید با چه عیار در خوری اندازه گرفت، فقط صمیمانه بدونین تلاش حقیر و همه همکاران نازنینم برای ارایه و اجرای بهترینهاست. همیشه دلم می خواست اولین اجرای زنده در زادگاهم اهواز باشه ولی در این دو سال به دلیل شرایطی که در خور مخاطبین و همشهریان عزیزم نبود این خواسته محقق نشد! اما به همشهریان عزیزم قول میدم در زمانی بسیار نزدیک به دیدنتون بیام و به یاری پروردگار سعی می کنم در حد وسعم جوابگوی محبت هاتون باشم.
    ۱۵ مرداد در برج میلاد، بی صبرانه مشتاق دیدار تک تکتونم.

    مهدی یراحی»

    کنسرت فریدون آسرایی

    کنسرت فریدون آسرایی در شهر تهران برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، فریدون آسرایی پس از چندین ماه دوری از صحنه، دوباره در تاریخ ۲۵ مردادماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار دوستدارانش می‌رود.

    کنسرت رضا یزدانی

    کنسرت رضا یزدانی در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا ۲۲ مرداد در دو سانس (ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰) برگزار خواهد شد.

    کنسرت پردیس

    کنسرت «پردیس» به خوانندگی سالار عقیلی و آهنگسازی حمید متبسم با همراهی ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس در تاریخ های  ۷ و ۸ شهریور ماه در تهران برگزار می شود.

    این کنسرت در سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت و نوازندگان سابق ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک در آن هنرنمایی می‌کنند.

    کنسرت آنسامبل اپرای تهران

     آنسامبل اپرای تهران به سرپرستی هادی قضات در تاریخ های ۳۰ و ۳۱ مردادماه در تالار وحدت اجرا خواهد داشت.

    این اجرا که در آن تئاتر، موسیقی زنده و اپرا با یکدیگر همنشینی خواهند داشت، ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود و برای شرکت در این اجرا باید بلیت‌های ۲۵ تا ۵۰ هزارتومانی تهیه کنید.

    کنسرت حسین علیزاده و گروه هم آوایان

     کنسرت گروه «هم‌آوایان» به سرپرستی و آهنگسازی حسین علیزاده استاد بنام موسیقی ایران در شهر تهران برگزار خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ مهرماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگر و صبا حسینی به عنوان آواز خوان در کنار حسین علیزاده به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    پژمان حدادی (تمبک، سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (سه‌تار، شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف و سازهای کوبه‌ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (تار، بم‌تار) و محمد انشائی (قیچک) به عنوان نوازنده در این کنسرت، حسین علیزاده را همراهی خواهند کرد.

    کنسرت علیرضا قربانی

     کنسرت علیرضا قربانی در تاریخ ۳۱ مرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

    قطعاتی که در این برنامه اجرا می‌شوند از ماندگارترین قطعاتی هستند که مردم – از هر قشری در جامعه و با هر سلیقه ای قطعه ای – این رپرتوار رو به نوعی شنیدند و به یاد دارند. اسپانسر مالی این برنامه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید محصولات لاکچری در دنیا است با نام «مون بلان» است و همچنین شرکت بازرگانی کوه سپید ایران تنها نماینده رسمی مون بلان در ایران حمایت مالی از این برنامه را بعهده دارد.

     کنسرت ارکستر فیلارمونیک کردستان

    ارکستر فیلارمونیک کردستان به رهبری مهدی احمدی در تاریخ ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری، رأس ساعت ۱۸ به اجرا می پردازد.

    این ارکستر در تابستان سال ۱۳۸۴ در سنندج توسط هنرمندانی چون خالد مبارکی، مرتضی کرمی، امین رحیمی و…پایه گذاری شد و به پیشنهاد “روزبه مصلح” آزمون ورودی از نوازندگان به عمل آمد و بعد از آن آزمون رهبری و سرپرستی آن گروه که هنوز ارکستر (کامل و بزرگ) نبود ، به “مهدی احمدی” واگذار شد. با ورود اعضای جدید و نوازندگان سازهای بادی و .. گروه کم کم به سمت ارکستری بزرگ تر حرکت کرد. این ارکستر هم اکنون بیش از ۴۵ نفر عضو دارد. در حالی که در زمان برگزاری آزمون مذکور کمتر از ۱۶ نفر بود! هدف اصلی این ارکستر بالا بردن سطح موسیقی کردستان و همچنین پرداختن به موسیقی بدون کلام است که این روزها خیلی کمتر در منطقه ی ما(کردستان) شنیده می شود. در ضمن معرفی و اجرای آثار موسیقی ارکسترال از “باروک” تا مدرن و اجرای آثار آهنگسازان معاصر کرد، ایرانی و خارجی از اهداف مهم دیگر این گروه است. این ارکستر اجرای رسمی خود را در بهار ۱۳۸۶ در “خانه کرد” سنندج آغاز کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=39781
       
    برچسب ها کنسرت ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *