×
×

دانلود دموی قطعات هر سه آلبوم از موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 39689
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • سه اثر از نادر گلچین استاد آواز ایرانی با آهنگسازی زنده یاد استاد همایون خرم در بازار موسیقی کشور منتشر شد. این سه آلبوم به نام های «زلف بنفشه»، «نفس باد صبا» و «یوسف گمگشته» به آهنگسازی همایون خرم و خوانندگی نادر گلچین به صورت مجزا و از طریق موسسه گلچین آوای شرق راهی بازار شده و تنظیم قطعات هر سه آلبوم را مجتبی میرزاده برعهده داشته است.

    دانلود دموی قطعات هر سه آلبوم از موسیقی ایرانیان
  • KHORAMموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: سه اثر از نادر گلچین استاد آواز ایرانی با آهنگسازی زنده یاد استاد همایون خرم در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این سه آلبوم به نام های «زلف بنفشه»، «نفس باد صبا» و «یوسف گمگشته» به آهنگسازی همایون خرم و خوانندگی نادر گلچین به صورت مجزا و از طریق موسسه  گلچین آوای شرق راهی بازار شده و تنظیم قطعات هر سه آلبوم را مجتبی میرزاده برعهده داشته است.

    شایان ذکر است که همایون خرم نوازندهٔ نامدار ویولن، موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز موسیقی ایرانی (زادهٔ ۱۳۰۹ در بوشهر)، شامگاه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۱ در بیمارستان دی شهر تهران درگذشت.

    در ادامه می توانید دموی قطعات آلبوم های «زلف بنفشه»، «نفس باد صبا» و «یوسف گمگشته» را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    + دانلود دموی آلبوم «زلف بنفشه»

    + دانلود دموی آلبوم «نفس باد صبا»

    + دانلود دموی آلبوم «یوسف گمگشته»

    https://musiceiranian.ir/?p=39689
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *