×
×

دموی این اثر را از موسیقی ایرانیان دانلود کنید

  • کد نوشته: 39037
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «سرود شب» به آهنگسازی زنده یاد همایون خرم و خوانندگی قاسم رفعتی و پسرش امیر و تنظیم بابک شهرکی توسط موسسه فرهنگی و هنری «گلچین آوای شرق» راهی بازار موسیقی کشور شد. در ادامه می توانید دموی این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    دموی این اثر را از موسیقی ایرانیان دانلود کنید
  • پوستر آلبوم «سرود شب»

    پوستر آلبوم «سرود شب»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «سرود شب» به آهنگسازی زنده یاد همایون خرم و خوانندگی قاسم رفعتی و پسرش امیر و تنظیم  بابک شهرکی توسط موسسه فرهنگی و هنری «گلچین آوای شرق» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر که آخرین همکاری زنده یاد همایون خرم با یک خواننده محسوب می شود از ۶ تصنیف تشکیل شده که ۳ تصنیف آن را قاسم رفعتی و ۳ تصنیف دیگر را امیر رفعتی اجرا کرده است. همچنین اشعار از محمد علی شیرازی، حافظ، نیر سینا، ابوالحسن ورزی و کریم فکور انتخاب شده است.

    زنده یاد همایون خرم نیز چند ماه قبل از درگذشتش درباره این آلبوم گفته بود: «مدت ها قبل صدای آقای قاسم رفعتی را در مجلسی شنیدم که آواز بسیار تاثیرگذاری اجرا کرد و با حس و حال جالبی آواز خواند. من در همان محفل و در حضور همه حاضران قول دادم که اثری را با صدای قاسم رفعتی منتشر کنم. قاسم رفعتی خواننده ای است که سال های سال زحمت کشیده و من ایشان را دوست دارم. قاسم رفعتی پسری به نام امیر دارد که او نیز در عرصه خوانندگی فعالیت می کند و در این آلبوم جدید که«سرود شب» نام دارد سه قطعه از ساخته هایم را قاسم رفعتی و سه قطعه دیگر را نیز امیر رفعتی اجرا کرده است.»

    سامان احتشامی (پیانو)، پدرام شهرکی (پیانو)، مسعود جاهد (نی) و بابک شهرکی (ویولن، آلتو و کمانچه) به عنوان نوازنده در این اثر همکاری داشته اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «سرود شب» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    + دریافت دموی آلبوم «سرود شب»

    کاورهای آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=39037
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *