×
×

با حضور عوامل تولید آلبوم

  • کد نوشته: 3686
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۱ام مهر ۱۳۸۹
  • ۰
  • چهارمین نشست نقد و بررسی آلبوم موسیقی «یه خاطره از فردا» با حضور احسان خواجه‌امیری و عوامل تولید آلبوم برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱، مدیریت فرهنگی هنری منطقه یازده در ادامه سلسله نشست‌های ادبی اقدام به برگزاری نشست چهارمین نقد و بررسی آلبوم موسیقی […]

  • چهارمین نشست نقد و بررسی آلبوم موسیقی «یه خاطره از فردا» با حضور احسان خواجه‌امیری و عوامل تولید آلبوم برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱، مدیریت فرهنگی هنری منطقه یازده در ادامه سلسله نشست‌های ادبی اقدام به برگزاری نشست چهارمین نقد و بررسی آلبوم موسیقی «یه خاطره از فردا» کار احسان خواجه امیری کرده است.
    این برنامه با هدف ارج نهادن به موسیقی اصیل ایرانی و آشنائی هر چه بهتر جوانان با هنر موسیقی با حضور عوامل تولید آلبوم از جمله افشین یداللهی ، محمد کاظمی، علی بحرینی، مونا برزویی، بهرنگ بهادرزاده به اجرا در خواهد آمد
    بنا بر این گزارش، در این برنامه منتقدان و شاعران کشور از جمله عبدالجبار کاکایی، بهروز یاسمی، محمود اکرامی، فرزاد حسنی حضور خواهند داشت.
    «یه خاطره از فردا» آخرین و جدیدترین آلبوم موسیقی این هنرمند است. علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه به نشانی بزرگراه نواب ، خیابان کمیل شرقی – فرهنگسرای انقلاب سالن فجر مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=3686
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *