×
×

بعد از موفقیت در المپیک گروه‌های کر

  • کد نوشته: 3660
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام مهر ۱۳۸۹
  • ۰
  • «گروه آوازی تهران» بعد از موفقیت در مسابقات جهانی گروه‌های کر در کشور چین، برای اولین بار در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. میلاد عمرانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر، افزود: روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان‌ ماه، ۱۶ قطعه در کنسرت اجرا می‌شود که شامل […]

  • «گروه آوازی تهران» بعد از موفقیت در مسابقات جهانی گروه‌های کر در کشور چین، برای اولین بار در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

    میلاد عمرانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر، افزود: روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان‌ ماه، ۱۶ قطعه در کنسرت اجرا می‌شود که شامل ۱۳ قطعه‌ی جدید در ژانرهای مختلف از کلاسیک تا پاپ خواهد بود.

    سرپرست گروه آوازی تهران بیان کرد: سه قطعه‌ای که در این کنسرت تکرار می‌شود، شامل «سیکستی فور (۶۴) اثر گروه بیتلز»، «قطعه‌ی سریال فرندز» و «فوگ دو مینور اثر باخ» خواهد بود.

    او درباره‌ی حضور خواننده در این کنسرت گروه آوازی گفت: احتمالا یک خواننده مهمان خواهیم داشت؛ چون «وحید تاج» اول آبان‌ماه باید برای دوره‌ی آموزشی سربازی‌اش، برود و نمی‌تواند ما را در اجرا همراهی کند و نام خواننده‌ی همراه ما به زودی اعلام خواهد شد.

    عمرانلو درباره‌ی حضور نوازنده در این اجرای گروه آوازی تهران عنوان کرد: در این کنسرت نوازنده نداریم و در زمینه‌ی حضور نوازنده در اجراهای گروه آوازی بازخورد‌های مختلفی گرفتیم.

    سرپرست گروه آوازی درباره لغو کنسرتی که قرار بود این گروه در شیراز برگزار کند، گفت: مسوولان انجمن موسیقی شیراز معتقد بودند که اجرای گروه آوازی در شیراز باید در زمان جشنواره‌ی فجر اتفاق بیفتد، از این‌رو کنسرت شیراز لغو شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=3660
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *