×
×

حضور ستاره های تیم فوتبال استقلال در کنسرت شکوهی و برگزاری جشن قهرمانی!

  • کد نوشته: 35278
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت شهرام شکوهی پنج شنبه شب در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که ستاره‌های استقلال، با حضور در این کنسرت جشن قهرمانی خود را برگزار کردند. در ادامه گزارش مفصل متنی به همراه گفتگو با شهرام شکوهی را می توانید دنبال کنید
    + به همراه گزارش تصویری مفصل موسیقی ایرانیان

    حضور ستاره های تیم فوتبال استقلال در کنسرت شکوهی و برگزاری جشن قهرمانی!
  • کنسرت شهرام شکوهی

    کنسرت شهرام شکوهی

    موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: کنسرت شهرام شکوهی پنج شنبه شب در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که ستاره‌های استقلال، با حضور در این کنسرت جشن قهرمانی خود را برگزار کردند.

    شهرام شکوهی که در این کنسرت هم همانند کنسرت‌های قبلی خود با همراهی موسسه فرهنگی سل فا روی استیج حاضر شده بود، در اجرای خود که ساعت ۱۰ شب آغاز شد، پذیرای سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، حنیف عمران زاده، فرزاد حاتمی و میثم بائو بود.

    شکوهی در مورد حضور آبی‌پوشان پایتخت در کنسرتش می‌گوید: « بچه‌های استقلال هم خودشان دوست داشتند در برنامه ما حضور داشته باشند و هم ما تمایل داشتیم تا در خدمتشان باشیم. خوشبختانه تشریف آوردند و جشن قهرمانی‌شان را در کنسرت ما برگزار کردند. »

    شهرام شکوهی اینطور ادامه می‌دهد: « می‌توان گفت این یک جشن قهرمانی زودهنگام برای استقلال بود. من بیستم کنسرت دارم و به همین دلیل نمی‌توانستم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنم و در جشن قهرمانی استقلال شرکت داشته باشم. بچه‌ها لطف کردند و به کنسرت آمدند تا من هم در جشن قهرمانی استقلال سهیم باشم. »

    شهرام شکوهی که خودش را یک استقلالی معرفی می‌کند، می‌گوید: « سال هاست استقلالی هستم و این تیم را دوست دارم. »

    خالق مدارا معتقد است تیم محبوبش در آسیا هم می‌تواند به نتایج خوبی دست پیدا کند، شکوهی می‌گوید: « با حضور امیرخان فکر می‌کنم استقلال در آسیا هم به موفقیت خواهد رسید و نتایج خوبی کسب خواهد کرد. ما از آسیا فاصله زیادی نداریم. در گروهی که استقلال توانست به عنوان تیم اول از آن صعود کند، سه تیم قدرتمند حضور داشتند که هر سه آنها سابقه قهرمانی آسیا را یدک می‌کشیدند. فکر می‌کنم موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست. »

    خواننده خوش صدای موسیقی کشورمان در مورد معرفی بازیکنان استقلال در کنسرت هم اینطور اظهارنظر می‌کند: « من همه بچه‌ها را معرفی کردم و متاسفانه فقط میثم بائو را معرفی نکردم. میثم دقایق پایانی کنسرت به سالن رسید، من میثم را در سالن ندیدم و متاسفانه دوستان کاغذی که حاوی اسم او بود را روی باند گذاشتند و من متوجه این موضوع نشدم. »

    آقای شکوهی در ادامه گفت‌وگوی متفاوتش  با بیان اینکه برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خواند، می‌گوید: «بین پرسپولیسی‌ها دوستان خوبی دارم و خیلی ناراحت شدم که نتوانستند به مقام قهرمانی جام حذفی دست پیدا کنند. این تنها باری بود که از باخت پرسپولیس ناراحت شدم. دوست داشتم پرسپولیسی‌ها هم به یک مقام قهرمانی برسند که متاسفانه نشد. امیدوارم پرسپولیس فصل آینده با قدرت بازگردد چون معتقدم اگر یک پرسپولیس قوی وجود داشته باشد، تازه می‌توانیم از استقلالی بودنمان لذت ببریم. »

    شهرام شکوهی در ادامه صحبت‌های فوتبالی خود، نظر جالبی هم در مورد امیرقلعه نویی دارد و می‌گوید: « این تیم، تیم خود ِ امیرخان است. واقعیت این است که استقلال مهم است. امیرخان و مرحوم ناصرخان حجازی و بقیه بزرگان استقلال، کسانی هستند که در کنار استقلال رشد کردند و بزرگ شدند. اگر یک طرفدار استقلالی بخواهد برای اسم یکی از بزرگان خود بخواهد استقلال را تضعیف کند، به نظر من استقلالی نیست. یک زمانی مرحوم ناصر حجازی عزیز که همیشه به او ارادت داریم و خواهیم داشت، برای استقلال مفید بودند و برای این تیم افتخارات زیادی کسب کردند. یک زمانی هم امیرقعله نویی می‌تواند به تیم کند و باید به او اجازه داد تا به تیمش خدمت کند. احترام اسطوره‌ای مثل ناصر حجازی تا ابد بر همه طرفداران استقلال واجب و لازم است اما اینکه برخی سعی می‌کنند با استفاده از نام حجازی، امیرقلعه نویی را بکوبند، کار بسیار اشتباهی است. »

    شکوهی در پایان هم می‌گوید: « امیر قلعه‌نویی در طول این سال‌ها نشان داده که کارش را به خوبی بلد است و امیدوارم همچنان در استقلال بماند. چه کسی بدش می‌اید مربی که ۵ دوره قهرمانی را در لیگ برتر تجربه کرده است را در تیم خودش نداشته باشد؟»

    شکوهی در مورد طراحی جالب لباسش هم می‌گوید: « خانم توکل زحمت کشیدند و این لباس را برای ما طراحی کردند. فعلاً از این طرح در کنسرت‌ها استفاه می‌کنیم و انشالله تلاش داریم در اجراهای بعدی هم، به همین شکل از لباس‌هایی که تلفیقی از سنت و مدرنیته هستند، استفاده کنیم.»

    در ادامه هم می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (علی اکبر رهنمائی) از این کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=35278
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *