×
×

خواننده های پاپ به دیدار دوستدارانشان می‌روند

  • کد نوشته: 33981
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۶ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • تراکم کنسرت در دومین ماه از سال ۹۲ (اردیبهشت ماه) بسیار زیاد است ودر روزها و هفته های اتی هنرمندان مطرح پاپ در شهر تهران به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در ادامه گزارش موسیقی ایرانیان از کنسرت های پاپ شهر تهران را می توانید دنبال کنید.

    خواننده های پاپ به دیدار دوستدارانشان می‌روند
  • 384351_329095727188896_165551654_nموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تراکم کنسرت در دومین ماه از سال ۹۲ (اردیبهشت ماه) بسیار زیاد است و در روزها و هفته های آتی هنرمندان مطرح پاپ در شهر تهران به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در ادامه گزارش موسیقی ایرانیان از برنامه کنسرت های پاپ شهر تهران را می توانید دنبال کنید.

    کنسرت بابک جهانبخش

    بابک جهانبخش که سال پیش آلبوم موفق «من و بارون» را وارد بازار موسیقی کشور کرد، در تاریخ های ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه و به رهبری ارکستر رضا تاجبخش در سالن همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه می رود.

    این کنسرت ها هر شب در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ برگزار خواهد شد.

    کنسرت شهرام شکوهی

    کنسرت شهرام شکوهی ۱۰ و ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن نمایشگاه بین المللی میلاد هر شب دو سانس برگزار می شود و شکوهی در این اجراها آلبوم «مدارا» را به روی صحنه خواهد برد.

    کنسرت فرزاد فرزین

    فرزاد فرزین و گروه «شوک» در تاریخ ۱۳ ، ۱۴ و به احتمال قوی ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهند رفت و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

    کنسرت علی لهراسبی

    علی لهراسبی که سال پیش پس از انتشار آلبوم خود به دلیل همکاری با موزیسین های خارج از کشور ممنوع کار شده بود، پس از رفع مشکلات حراستی خود دوباره در ۱۵ اردیبهشت ماه و در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه می پردازد. همچنین وی هر شب در دوسانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ اجرا خواهد داشت.

    کنسرت گروه موسیقی سون

    گروه موسیقی سون هم در سال ۹۱ به دلیل ساخت تیتراژ سریال زمانه، تک اهنگهایش برای زمانه بسیار شنیده شد ولی این گروه امکان اجرای کنسرت پیدا نکرد تا ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با دوستدارانش دیدار کند. این کنسرت ها هم هر شب در دوسانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ اجرا خواهد داشت.

    رضا یزدانی

    رضا یزدانی در تاریخ های  ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه در سالن‌ همایش‌های برج میلاد تهران کنسرتی خواهد داشت که در آن قرار است علاوه بر قطعات پرطرفدار و شنیدنی که همیشه در کنسرت‌هایش اجرا می‌کند، به اجرای قطعاتی از جدید‌ترین آلبوم خود با عنوان «خاطرات مبهم» بپردازد. این کنسرت ها هم هر شب در دوسانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ اجرا خواهد داشت.

    گروه رستاک

    گروه موسیقی «رستاک» به سرپرستی سیامک سپهری با سرنای نوروز به اجرای برنامه می پردازد. این گروه در چهار سانس و تاریخ های  نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.

    بهنام صفوی

    بهنام صفوی ۲۱ اردیبهشت در سالن همایش های برج میلاد به دیدار دوستداران خود می رود. این خواننده در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ به صحنه می رود.

    کنسرت فرمان فتحعلیان

    فرمان فتحعلیان پس از مدت ها، ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ در تهران به روی صحنه می رود؛ این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

    کنسرت رضا صادقی

    رضا صادقی که یک سالی می شود کنسرتی برگزار نکرده، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در سالن همایشهای برج میلاد تهران کنسرت آلبوم جدید اش «همین» را به روی صحنه خواهد برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=33981
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *