×
×

۱۷ و۱۸ اردیبهشت ماه

  • کد نوشته: 33923
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • نداسیجانی: مازیار فلاحی خواننده دوست داشتنی موسیقی پاپ این روزها مشغول جمع آوری آلبوم جدیدش می باشد. خشایار فلاحی مدیربرنامه مازیار در گفتگو باشبکه ایران درباره فعالیت های جدید این هنرمند گفت: این روزها سرگرم برگزار کردن تور کنسرت های مازیار هستیم که تقریبا ازنیمه دوم اسفند ماه  ۹۱ آغاز شده  و تا پایان ماه جاری […]

  • نداسیجانی: مازیار فلاحی خواننده دوست داشتنی موسیقی پاپ این روزها مشغول جمع آوری آلبوم جدیدش می باشد. خشایار فلاحی مدیربرنامه مازیار در گفتگو باشبکه ایران درباره فعالیت های جدید این هنرمند گفت: این روزها سرگرم برگزار کردن تور کنسرت های مازیار هستیم که تقریبا ازنیمه دوم اسفند ماه  ۹۱ آغاز شده  و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.
    وی افزود: این اجراها از کیش آغازشد و در شهرهایی چون بندرعباس، قزوین، شیراز، ساری،نارنجستان نورو بار دیگر در کیش نیز کنسرت برگزار شد.
    فلاحی ادامه داد:همچنین دو کنسرت خیریه در این فواصل برگزار شد یکی دراریکه ایرانیان بود که دراین برنامه دوستان خیلی حمایت کردند وسنگ تمام گذاشتند. در این برنامه بیش از اینکه توقع داشتیم هزینه جمع آوری شد که تصمیم گرفتیم مابقی آن را برای دو بیمارهزینه کنیم. یک کنسرت خیریه دیگر نیز در حمایت از بنیاد کودک در ارومیه برگزار شد که خیلی خوب بود.
    مدیر برنامه مازیار فلاحی اظهار داشت: ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه کنسرت خوبی را در اصفهان برگزار خواهیم کرد و انشاا.. بعد از اخذ مجوز درشاهرود، زنجان، اهواز، آبادان، مسجد سلیمان و احتمالا درکرمان نیزکنسرت خواهیم داشت. در تهران هم فعلا  برنامه ایی نداریم.
    وی درباره آلبوم جدید مازیار گفت: این آلبوم مرحله میکس و مسترینگش تمام شده است. ۹۰ درصد ترانه ها از خود مازیاراست ،همچنین تمام ملودی ها و آهنگسازی ها نیز از مازیار است، تنظیم کننده قطعات نیزبرعهده امیر توسلی است.
    خشایار فلاحی در پایان گفت: هنوز نامی برای آلبوم در نظر نگرفته ایم در واقع چند گزینه انتخاب کرده ایم اما هنوز قطعی نشده است اما این نوید را به طرفدارن مازیار می دهم که آلبوم بزودی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=33923
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *