×
×

اجرای سمفونی مطهر در روز معلم

  • کد نوشته: 33602
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۰
  • محمد گلریز برادر کوچکتر اکبر گلپایگانی ابراز علاقه کرد که یک بار به همراه این خواننده به روی صحنه می رود. محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی کشور با اشاره به  علاقه اش به اجرای برنامه با برادر بزرگترش اکبر گلپایگانی(گلپا) گفت: علاقه بسیاری دارم که یک بار به همراه اکبر اجرایی را برای مخاطبان موسیقی […]

  • محمد گلریز برادر کوچکتر اکبر گلپایگانی ابراز علاقه کرد که یک بار به همراه این خواننده به روی صحنه می رود.

    محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی کشور با اشاره به  علاقه اش به اجرای برنامه با برادر بزرگترش اکبر گلپایگانی(گلپا) گفت: علاقه بسیاری دارم که یک بار به همراه اکبر اجرایی را برای مخاطبان موسیقی انجام دهیم.

    وی خاطرنشان کرد: در دوران کودکی بارها از روی صدای اکبر گلپایگانی الگوبرداری می کردم؛ در حال حاضر نیز علاقه زیادی به صدای او دارم و به همین دلیل دوست دارم یک بار به همراه این خواننده به روی صحنه بروم.

    گلریز خاطرنشان کرد: بارها مدیران مرکز موسیقی از اکبر خواسته اند که اجرایی را در ایران داشته باشد که او موافقت نکرده است، کنسرت مشترک من و او نیز باید با موافقت او باشد چون او بزرگ است و من کوچک؛ و علاقه دارم بار دیگر خاطرات گذشته را با برادرم ورق بزنم و یک بار دیگر با او آواز بخوانم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای سمفونی مطهر در روز معلم اشاره کرد و گفت: شاعر شعر این سمفونی امیر علی احمدی است؛ این منظومه ۳۲ بیت دارد که به چهار بخش برای اجرا در چهار قطعه تقسیم شده و مضمون آن درباره شخصیت شهید مطهری و فداکاری‌ها و فعالیت‌های وی برای انقلاب و اسلام است.

    خواننده شهید مطهر در بخش دیگری از سخنان خود به چگونگی آشنایی با این سمفونی اشاره کردو افزود: من از طریق سید محمد میرزمانی سرپرست وقت دفتر موسیقی ارشاد در جریان این پروژه قرار گرفتم و از من به عنوان خواننده این سمفونی دعوت شد. ستاد حکمت مطهر هر سال برای شهید مطهری همایش برگزار می‌کند که احتمالا این سمفونی هم به همین دلیل پیشنهاد شده است و احتمالا در هفته معلم اجرای عمومی خواهد شد.

    وی تاکیدکرد: من با خانواده و فرزندان آن شهید بزرگ انس و ارتباط زیادی دارم. چندین بار هم به خاطر آثاری که به این مناسبت اجرا کرده‌ام مورد تقدیر و تشویق خانواده شهید مطهری قرار گرفته‌ام و همین باعث شد تا نیروی بیشتری گرفته و اجرای خوانندگی این سمفونی را با افتخار قبول کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=33602
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *