×
×

به سرپرستی و خوانندگی هادی سپهری

  • کد نوشته: 33239
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه «آواز» که پیش از این نیز کنسرتهایی در داخل و خارج از ایران برگزار کرده است، موسیقی ایرانی، آذری و ترکی را در ترکیه به روی صحنه خواهد برد، گروه موسیقی تلفیقی «آواز» در سال ۱۳۸۹ توسط هادی سپهری و به همراهی کمال بینیجی (موسیقدان، نوازنده عود، باقلاما و گیتار از کشور ترکیه) تشکیل شد که هم اکنون با سه نوازنده از ایران و سه نوازنده از ترکیه، موسیقی ایرانی، آذری و ترکی اجرا میکند.

    به سرپرستی و خوانندگی هادی سپهری
  • پوستر کنسرت گروه موسیقی آواز

    پوستر کنسرت گروه موسیقی آواز

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه موسیقی «آواز» به سرپرستی و خوانندگی هادی سپهری در کشور ترکیه برگزار می شود.

    گروه «آواز» که پیش از این نیز کنسرتهایی در داخل و خارج از ایران برگزار کرده است، موسیقی ایرانی، آذری و ترکی را در ترکیه به روی صحنه خواهد برد، این اجراها ابتدا از تاریخ ۶ اردیبهشت ماه سال جاری از شهر استانبول ترکیه آغاز و طبق برنامه ریزی انجام شده، این گروه به ترتیب در موسسه فرهنگی ناظم حکمت، سپس در شبکه تلویزیونی IMC و سالن فاولا به روی صحنه می رود و در آخرین اجراها نیز در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ابتدا در رادیو آنکارا و سپس در سالن اسکی ینی به اجرای برنامه می پردازد.

    هادی سپهری (تار، سه تار، باغلاما، آواز)، مهران قهرمان زاده (تمبک و دربوکه)، بهرنگ نیک آئین (دف، دایره و بندیر)، کمال بینیجی (باغلاما، عود، گیتار و آواز)، علی فواد آیدین (کلارینت و کاوال) و بتول دمیر (همخوان) اعضای گروه آواز را تشکیل می دهند و در اجراهای ترکیه به روی صحنه خواهند رفت.

    گروه موسیقی تلفیقی «آواز» در سال ۱۳۸۹ توسط هادی سپهری و به همراهی کمال بینیجی (موسیقدان، نوازنده عود، باقلاما و گیتار از کشور ترکیه) تشکیل شد که هم اکنون با سه نوازنده از ایران و سه نوازنده از ترکیه، موسیقی ایرانی، آذری و ترکی اجرا میکند.

    شایان ذکر است که این گروه موسیقی به غیر از اجرهای اردیبهشت ماه در ترکیه، به زودی کنسرتهایی در شهرهای مختلف ایران و همچنین در تیر ماه امسال در شهر آنکارا و دیار بکر ترکیه برگزار خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=33239
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *