×
×

به خوانندگی وحید تاج

  • کد نوشته: 32737
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۵ دیدگاه
  • آلبوم «برفخوانی» به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی وحید تاج، به زودی از سوی «آوای باربد» راهی بازار موسیقی کشور می شود. «برفخوانی» داستان دگرگونی انسانی است که از قیدهای بی‌چون و چرای زندگی جمعی و قدم گذاشتن بر جای پای دیگران خسته است. به جای فرار، جداشدن را انتخاب می‌کند و بر برفهای دوشیزه و بکر قدم می‌گذارد و لذت سفری تازه را تجربه می‌کند.

    به خوانندگی وحید تاج
  • علی قمصری

    علی قمصری

    موسیقی ایرانیان – سمیه ملک:  آلبوم «برفخوانی» به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی وحید تاج، به زودی از سوی «آوای باربد» راهی بازار موسیقی کشور می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، «برفخوانی» داستان دگرگونی انسانی است که از قیدهای بی‌چون و چرای زندگی جمعی و قدم گذاشتن بر جای پای دیگران خسته است. به جای فرار، جداشدن را انتخاب می‌کند و بر برفهای دوشیزه و بکر قدم می‌گذارد و لذت سفری تازه را تجربه می‌کند. همچنین شعر «برف می‌بارید» از اخوان ثالث، بستر اصلی برای روایت این داستان است و دو تصنیف «چه نزدیک» و «می‌چرخد این تسبیح و دستی هیچ پیدا نیست» که پیش‌تر شنیده شده اند، در این آلبوم مکمل قصهٔ اصلی (جای پا جویان) می‌باشند.

    ارکستر بزرگ سازهای ایرانی «کوارتت زهی غربی و گروه تار‌ها» سازبندی بخشهای مختلف این مجموعه را شکل می‌دهند.

    شایان ذکر است که این مجموعه با صدای وحید تاج خوانندهٔ جوان و خوش آتیه موسیقی ایران، اردیبهشت ماه سال جاری در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=32737
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *