×
×

به تخت جمشید سر بزنید!

  • کد نوشته: 32570
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۰
  • فرزاد فرزین از خوانندگان جوان و پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار یکی از قطعات جدیدش به مناسبت نوروز خبر داد و گفت: این قطعه با نام “بازگشته” بازخوانی یکی از آهنگ‌های قدیمی است که به شیوه پاپ اجرا شده است. این خواننده با اشاره به اینکه زیاد اهل مطالعه نیست و […]

  • IMG10570474فرزاد فرزین از خوانندگان جوان و پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار یکی از قطعات جدیدش به مناسبت نوروز خبر داد و گفت: این قطعه با نام “بازگشته” بازخوانی یکی از آهنگ‌های قدیمی است که به شیوه پاپ اجرا شده است.

    این خواننده با اشاره به اینکه زیاد اهل مطالعه نیست و به همین دلیل نمی‌تواند کتاب مناسبی برای مطالعه نوروزی به مردم پیشنهاد بدهد، توضیح داد: به مردم پیشنهاد می‌دهم در تعطیلات نوروز بیشتر به تفریحات مورد علاقه خود بپردازند و به‌ویژه به مکان‌های تاریخی چون تخت جمشید و آرامگاه حافظ و سعدی در شیراز بروند.

    فرزین با اشاره به اینکه در نوروز مسافرتی به بعضی شهرهای شمال کشور مثل محمودآباد و هتل نارنجستان دارد، افزود: در تلاش گرفتن مجوز برای اجرای کنسرت در این شهرها هم هستم.

    وی در مورد آرزویش برای سال ۹۲ در حوزه موسیقی عنوان کرد: در سال‌های اخیر در حوزه موسیقی پیشرفت‌های زیادی وجود داشته اما هنوز نقص‌هایی در زمینه اجرای کنسرت وجود دارد و امیدوارم در سال ۹۲ این مشکلات برطرف شده و شرایط استانداردتری حاکم شود.

    این خواننده در ادامه از نگاه مسئولان به موسیقی پاپ انتقاد و تصریح کرد: باید بهای بیشتری برای موسیقی پاپ قائل شد زیرا درصد زیادی از مردم به این نوع موسیقی علاقه دارند. حتی بهتر است در جشنواره موسیقی فجر بخش جداگانه‌ای را به موسیقی پاپ اختصاص دهند چون حدود نیمی از هزینه‌های جشنواره فجر توسط موسیقی پاپ تامین می شود.

    فرزین با بیان اینکه موسیقی پاپ در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد، تاکید کرد: باید به احترام مردمی هم که در ایران به این سبک موسیقی علاقه دارند، فرهنگسازی بیشتری انجام بگیرد تا محصول نهایی در این زمینه غنی‌تر باشد.

    وی افزود: آثار غنی و ارزنده در حوزه موسیقی پاپ، در زمان آرامش بوجود می‌آیند بنابراین باید با کاستن از فشارها شرایط بهتری را پدید آورد.

    این خواننده در پایان در پاسخ به اینکه آرزوی شما در سال ۹۲ برای مردم ایران چیست، گفت: علاوه بر سلامتی امیدوارم سال ۹۲ برای مردم سالی باشد که از سختی هایشان کاسته شود و بیشتر به آرامش برسند.

    https://musiceiranian.ir/?p=32570
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *