×
×

طبق اعلام این خواننده

  • کد نوشته: 31034
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۱۴ دیدگاه
  • آلبوم «من خود آن سیزدهم» محسن چاوشی که هفته پیش منتشر شد، با استقبال مخاطبین به تیراژ دوم رسید. چاوشی در صفحه شخصی خود با تشکر از هواداران خود برای حمایتی که از وی دارند، خبر از انتشار تیراژ دوم آلبوم «من خود آن سیزدهم» داد که در این آشفته بازار موسیقی کشور نوید دهنده یک اتفاق مبارک است.

    طبق اعلام این خواننده
  • کاور آلبوم جدید محسن چاوشی

    کاور آلبوم جدید محسن چاوشی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم «من خود آن سیزدهم» محسن چاوشی که هفته پیش منتشر  شد، با استقبال مخاطبین به تیراژ دوم رسید.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، محسن چاوشی در صفحه شخصی خود با تشکر از هواداران خود برای حمایتی که از وی دارند، خبر از انتشار تیراژ دوم آلبوم «من خود آن سیزدهم» داد که در این آشفته بازار موسیقی کشور نوید دهنده یک اتفاق مبارک است.

    قطعات این آلبوم شامل «غلط کردم غلط»، «کو به کو»، «رمیدیم»، «نگار»، «ستمگر»، «شیر مردا»، «من خود آن سیزدهم»، «قراضه چین» و «بهرام گور» است که چاوشی با اشعار کلاسیک شاعران بزرگ ایران وحشی بافقی، باباطاهر، شهریار، مولانا و خیام نیشابوری هنرنمایی کرده است.

    آهنگسازی قطعات آلبوم برعهده محسن چاوشی بوده و کوشان حداد، شهاب اکبری، امیر جمالفرد و محسن چاوشی به عنوان تنظیم کننده در این اثر حضور داشته اند.

    لازم به ذکر است که محسن جاوشی در قطعه «قراضه چین» به صورت دو صدایی با حجت اشرف زاده همکاری کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=31034
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *