×
×

سیامک آقایی در گفتگو با موسیقی ایرانیان خبر داد:

  • کد نوشته: 30363
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  • خواننده و ترانه سرای جوان کشور از انتشار آلبوم خود با عنوان «میکروفن» خبر داد و در این باره به موسیقی ایرانیان گفت: «میکروفن» عنوان اولین آلبوم رسمی من در جایگاه خواننده است که تمامی ترانه‌های آن را نیز خودم سروده‌ام و قرار است به زودی آن را روانه بازار موسیقی کنم.

    سیامک آقایی در گفتگو با موسیقی ایرانیان خبر داد:
  • 35موسیقی ایرانیان – لی لا رضایی: خواننده و ترانه سرای جوان کشور از انتشار آلبوم خود با عنوان «میکروفن» خبر داد و در این باره به موسیقی ایرانیان گفت: «میکروفن» عنوان اولین آلبوم رسمی من در جایگاه خواننده است که تمامی ترانه‌های آن را نیز خودم سروده‌ام و قرار است به زودی آن را روانه بازار موسیقی کنم.

    سیامک آقایی در ادامه خاطر نشان کرد: ازآنجایی که تا کنون در زمینه ترانه سرایی فعالیت می‌کردم تصمیم به انتشار آلبومی با صدای خود گرفتم که ماحصل این تصمیم انتشار آلبومی با عنوان «میکروفن» است که هنوز مراحل پایانی تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

    این خواننده افزود: در این آلبوم یازده قطعه ساخته‌ام که ترانه‌های آن توسط خودم سروده شده است و اشکان خشایی نیز در همین جایگاه در کنارم حضور دارد. ملودی‌های این قطعات را استاد تورج شعبانخانی، اشکان خشایی، فرید فراز و من ساخته‌ایم که در بخش تنظیم دوستانی همچون فرشاد فارسی، فرزین قره گوزلو، فرید فراز و مهران خالصی به عهده داشته‌اند.

    وی با بیان اینکه سعی داشته تا این آلبوم، در نوع خود آلبوم قابل توجهی باشد، تاکید کرد: بر همین اساس سعی کرده‌ام از حضور دوستان نوازنده‌ای همچون فیروز ویسانلو (گیتار اسپانیش)، زنده یاد استاد شهریار فریوسفی (تار)، مهران خالصی، فرشاد فارسی و فرید فراز (سازهای الکترونیک) بهره‌مند شوم. میکس و مسترینگ آن را نیز فرشاد فارسی به عهده داشته است.

    به گفته سیامک آقایی؛ اگه بری نمی‌تونم، حس، کنار تو، نمی‌تونم تصور کنم، غم تهران، با تو خوشم دیوونه، سکوت مطلق، خدا، به تو وابستم، تو آخرش مال منی و اونور خط جاده‌ها عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم اجرایشان کرده است.

    وی افزود: ترانه‌های آلبوم «میکروفن» مضامینی عاشقانه دارند و موسیقی آلبوم در سبک پاپ است که توسط شرکت فرهنگی-هنری آوای سوته دلان روانه بازار موسیقی خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این خواننده می‌توان به آدرس musicsiamak.com مراجعه کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=30363
       
    برچسب ها سیامک آقایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *