×
×

به خوانندگی فرزاد برهمن و آهنگسازی مهدی پاک نژاد

  • کد نوشته: 29523
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱۷ دیدگاه
  • آلبوم سیب مهربانی، بیانی است امروزی در بستر موسیقی و شعر ایرانی، در این اثر گاهی به سفری لذت بخش به گلستانه رفته‌ایم و لحظاتی در فضای بین خودی و بیخودی با کلام و مفهوم همراه شده‌ایم. «سیب مهربانی» حاصل همنشینی، همدلی و تجربیات بعضا یکسان آهنگساز و خواننده است

    به خوانندگی فرزاد برهمن و آهنگسازی مهدی پاک نژاد
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «سیب مهربانی» به خوانندگی فرزاد برهمن و آهنگسازی مهدی پاک‌نژاد توسط موسسه گلچین آوای شرق به زودی منتشر می‌شود.

    سید محمدعلی شجاعی مدیر شرکت گلچین آوای شرق با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره این اثر گفت: «آلبوم سیب مهربانی، بیانی است امروزی در بستر موسیقی و شعر ایرانی، در این اثر گاهی به سفری لذت بخش به گلستانه رفته‌ایم و لحظاتی در فضای بین خودی و بیخودی با کلام و مفهوم همراه شده‌ایم. «سیب مهربانی» حاصل همنشینی، همدلی و تجربیات بعضا یکسان آهنگساز و خواننده است، دوستی ایی که خیلی از اوقات به کمک فهم متقابل این دو در انتخاب شعر، ساخت و اجرای موسیقی آمده است.»

    وی درباره ویژگی قطعات آلبوم، افزود: «ویژگی بارز قطعات این اثر، ساده بودن ریتم و ملودی‌های آن است. می‌توان شعر ناب ایرانی را با موسیقی ایی دلنشین و با حال و هوایی امروزی شنید و محو زیبایی آن شد، شاید نگاه صاف و ساده و به دور از هیاهوی آهنگساز و خواننده به موسیقی کلاسیک ایرانی این فضا را ایجاد کرده است.»

    شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: «بی‌شک شاگردی آهنگساز و خواننده نزد اساتیدی چون مسعود شعاری، جهانگیر مهرپروران و مهدی شمس نیکنام این راه را برای این دو هموار‌تر کرده است که جا دارد از دل و جان از این دوستان قدردانی نمود.»

    در ادامه می‌توانید دموی قطعات این آلبوم را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان بشنوید.

    https://musiceiranian.ir/?p=29523
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *