×
×

مهلت ثبت نام تا پایان ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۱

  • کد نوشته: 29275
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • خوانندگانی که دارای دانش تئوری موسیقی، سلفژ و تکنیک آواز کلاسیک هستند می‌توانند پس از شرکت در تست ورودی، به عضویت گروه در آیند. البته برای علاقمندانی که فاقد تجربه قبلی در زمینه سلفژ و یا آواز هستند، دوره جدید آموزشی در نظر گرفته شده است و در دوره‌های جدید آموزشی این گروه، هنرجویان به فراگیری مبانی موسیقی، سلفژ و آواز می‌پردازند و پس از طی شش ماه آموزش فشرده به عضویت گروه در می‌آیند

    مهلت ثبت نام تا پایان ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۱
  • poster asliموسیقی ایرانیان – بهار رضائی: گروه کر شهر تهران عضو می‌پذیرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، خوانندگانی که دارای دانش تئوری موسیقی، سلفژ و تکنیک آواز کلاسیک هستند می‌توانند پس از شرکت در تست ورودی، به عضویت گروه در آیند. البته برای علاقمندانی که فاقد تجربه قبلی در زمینه سلفژ و یا آواز هستند، دوره جدید آموزشی در نظر گرفته شده است و در دوره‌های جدید آموزشی این گروه، هنرجویان به فراگیری مبانی موسیقی، سلفژ و آواز می‌پردازند و پس از طی شش ماه آموزش فشرده به عضویت گروه در می‌آیند.

    مدرسین این دوره محمد واحد (مبانی موسیقی و سلفژ) و بهرنگ شگرفکار (آواز) هستند.

    کلاسهای این دوره در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ آغاز می‌شود و مهلت ثبت نام تا پایان ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ تعیین شده است. همچنین کلاس‌ها در هر هفته ۶ ساعت (دو جلسه سه ساعته) خواهد بود که ۵ ساعت آن به کلاس «مبانی موسیقی و سلفژ» و ۱ ساعت آن به کلاس آواز اختصاص خواهد داشت.

    این کلاس‌ها در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۵ تا ۸ عصر در محل آموزشگاه موسیقی پارت (ستارخان، ابتدای پاتریس لومومبا، خیابان ترکزاده. تلفن: ۶۶۹۰۵۰۷۷) برگزار می‌شود.

    علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی گروه کر شهر تهران به آدرس www.tehranchoir.com مراجعه کنند و یا با آموزشگاه موسیقی پارت از طریق تلفن ۶۶۹۰۵۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

    لازم به ذکر است که گروه کر شهر تهران در سال ۱۳۷۸ تشکیل شده و تا کنون با برگزاری بیش از ۲۶ کنسرت و شرکت در جشنواره‌های موسیقی فجر و اجرای قطعاتی از موسیقی محلی و معاصر ایران، موسیقی کلاسیک و همچنین موسیقی Jazz، توانسته خود را به عنوان یک گروه پویا و فعال مطرح نماید.

    https://musiceiranian.ir/?p=29275
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *