×
×

گزارش از ایسنا

  • کد نوشته: 29269
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  •  دو روز از پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره موسیقی فجر می‌گذرد و تنها چیزی که رضایت‌بخش تلقی می‌شود‌، فروش مطلوب بلیت کنسرت‌های پاپ است. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سایت «سی‌گذر» از بهمن‌ماه پیش فروش بلیت‌های بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را به صورت اینترنتی آغاز کرد. سایتی که به دلایل مسائل فنی […]

  •  دو روز از پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره موسیقی فجر می‌گذرد و تنها چیزی که رضایت‌بخش تلقی می‌شود‌، فروش مطلوب بلیت کنسرت‌های پاپ است.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سایت «سی‌گذر» از بهمن‌ماه پیش فروش بلیت‌های بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را به صورت اینترنتی آغاز کرد.

    سایتی که به دلایل مسائل فنی و یا ترافیک اینترنتی مخاطب را مدت زیادی برای خرید بلیت معطل می‌کند. طراحی پلان سانس‌ها در سایت، حکایت از تعداد زیادی صندلی رزرو شده در بخش پاپ دارد.

    بیشتر کنسرت‌های پاپ جشنواره‌ی بیست و هشتم بلیت‌هایشان یا رزرو شده و یا فروش رفته‌اند.

    این موضوع را تعدادی از نمایندگان فروش بلیت‌های جشنواره نیز در گفت وگو با ایسنا تایید کرده‌اند.

    مدیر فروش «موزیک گالری» درباره‌ی استقبال مخاطبان از بلیت‌های جشنواره گفت: فروش بلیت‌ها در بخش پاپ بسیار بالاست اما در سایر بخش‌های جشنواره بلیت‌ها چندان فروش نمی‌روند و شاید هم دلیلش این است که گروه‌های مطرحی در سایر بخش‌ها حضور ندارند.

    یکی از مسئولان فروش شرکت «پاز» نیز در این‌باره به ایسنا گفت: بلیت‌ کنسرت‌های پاپ جشنواره‌ی بیست و هشتم به سرعت در حال فروش هستند در حالی که بخش‌های دیگر به هیچ وجه فروش راضی‌کننده‌ای ندارند.

    این در حالی است که جشنواره موسیقی فجر فرصتی برای علاقه‌مندان است تا از موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود با بهای بلیت کمتری بهره‌مند شوند.

    برای مثال بخشی از کنسرت‌های تالار وحدت با بلیت‌های ۱۵ تا۲۵ هزار تومانی برگزار می‌شوند که در حالت عادی هیچ بلیت کنسرتی با بهای کمتر از ۳۰ هزار تومان برای فروش گذاشته نمی‌شود.

    بلیت‌های بخش رقابتی جشنواره نیز تنها ۱۰هزار تومان قیمت دارند که شاید فرصتی برای دانشجویان رشته‌ی موسیقی باشد تا شاهد اجرای هم نسلان خود باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=29269
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *