×
×

خبر اختصاصی موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 28578
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۶ دیدگاه
  • برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» که سه شنبه شب‌ها با اجرای سیدعلی ضیاء و حضور چهره‌های سینمایی و اهالی موسیقی به صورت زنده از شبکه رادیویی جوان روی آنتن می‌رفت، هفته پیش بدون حضور ضیاء و با اجرای امید زندگانی پخش شد.

    خبر اختصاصی موسیقی ایرانیان
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» که سه شنبه شب‌ها با اجرای سیدعلی ضیاء و حضور چهره‌های سینمایی و اهالی موسیقی به صورت زنده از شبکه رادیویی جوان روی آنتن می‌رفت، هفته پیش بدون حضور ضیاء و با اجرای امید زندگانی پخش شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، هنوز دلیل غیبت ضیاء در این برنامه زنده رادیویی به صورت رسمی اعلام نشده است و افشین حسین خانی و سیدعلی ضیاء هم حاضر به گفت‌و‌گو در این رابطه نیستند اما به نظر می‌رسد صحبت‌های حمید عسکری در مورد گرانی که در این برنامه مطرح شد، دلیل اصلی جدایی ضیاء از این برنامه باشد.

    بامداد چهارشنبه دو هفته پیش که آخرین اجرای سیدعلی ضیاء در «اینجا شب نیست» بود، حمید عسکری و بهرام رادان مهمانان این برنامه بودند که طی پخش زنده، عسکری از گرانی موجود در جامعه انتقاد و عنوان کرد که مردم بابت این گرانی‌ها افسردگی گرفته‌اند و مسئولین باید شادی را به خانه‌های مردم بازگردانند، به نظر می رسد این گفتگو‌ها و برخی مسائل باعث کنار گذاشتن ضیاء از مجری گری برنامه شده است و این هفته نیز امید زندگانی اجرای برنامه را برعهده داشت.

    مدتی بود «اینجا شب نیست» با اجرای موفق سیدعلی ضیاء باعث شده بود این برنامه به یکی از برنامه‌های پرشنونده رادیو تبدیل شود و مخاطبین ثابتی این برنامه را به دلیل حضور ضیاء و خوانندگان و بازیگران مورد علاقه خود دنبال کنند.

    لازم به ذکر است که برنامه زنده «اینجا شب نیست» از این پس با اجرای امید زندگانی به روی آنتن خواهد رفت و طبق گفته وی نیز، این برنامه با تغییرات اساسی همراه خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=28578
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *