×
×

همسر زنده‌یاد «محمد بیگلری‌پور» رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما عنوان کرد:

  • کد نوشته: 28191
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۱
  • ۰
  •  زنده یاد «محمد بیگلری‌پور» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: تمام نت‌هایی که به صورت دفترچه در آوردم در موزه موسیقی نگهداری شود، اگر نشد اتاقی در خانه به صورت موزه درست کنید. همسر زنده‌یاد «محمد بیگلری‌پور» رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس،‌ در خصوص وصیت‌نامه زنده‌یاد «محمد بیگلری‌پور» گفت: همسرم به […]

  •  زنده یاد «محمد بیگلری‌پور» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: تمام نت‌هایی که به صورت دفترچه در آوردم در موزه موسیقی نگهداری شود، اگر نشد اتاقی در خانه به صورت موزه درست کنید.

    همسر زنده‌یاد «محمد بیگلری‌پور» رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس،‌ در خصوص وصیت‌نامه زنده‌یاد «محمد بیگلری‌پور» گفت: همسرم به عملی شدن  وصیت‌نامه‌اش خیلی اهمیت می‌داد در مهمترین بخشی از آن گفته است «تمام نت‌هایی که من به صورت دفترچه در آوردم و آثاری که خلق کردم از آهنگسازی سرود جمهوری اسلامی گرفته تا سمفونی پیامبر (ص) همه این‌ها را خواهش می‌کنم اگر در موزه موسیقی هم نگذاشته‌اید، خودت اتاقی در خانه به صورت موزه درست کن . ویولن من را در آن بگذار و تقدیرنامه‌هایم که هر کدام برای من یک دنیا خاطره است هیچ وقت در صندوق نگذار.  

     

    به گزارش فارس، یکی دیگر از نکات این وصیت‌نامه به خاکسپاری محمد بیگلری‌پور در کنار مزار مادرش در قطعه ۱۶ بهشت زهرا(س) است.

    مراسم تشییع پیکر «محمد بیگلری‌پور» رهبر ارکستر سمفونی صداوسیما آهنگساز نخستین سرود ملی ایران، و خالق بیش از هزار سمفونی همچون؛ سمفونی‌های انقلاب، حضرت محمد(ص)،‌ انرژی هسته‌ای، کوه؛ که پس از یک دوره بیماری درگذشت، فردا شنبه ۳۰ دی‌ماه ساعت ۱۰ از مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران  برگزار می‌شود.پیکر رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما فردا پس از تشییع به بهشت زهرا، قطعه ۱۶ آرام خواهد گرفت.

    هم چنین مراسم سومین روز درگذشت زنده یاد استاد محمد بیگلری‌پور روز دوشنبه دوم بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد بلال صدا و سیما برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=28191
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *