×
×

«علاوه بر هنر منحصر به فردش به کمالی مثال زدنی رسیده بود»

  • کد نوشته: 28157
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • محمد اصفهانی خواننده مطرح و بنام موسیقی پاپ کشورمان که سوگوار درگذشت استاد همایون خرم است در یادداشتی که رونوشتی از آن را در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده، از ضایعه فقدان استاد همایون خرم گفته است.

    «علاوه بر هنر منحصر به فردش به کمالی مثال زدنی رسیده بود»
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: محمد اصفهانی خواننده مطرح و بنام موسیقی پاپ کشورمان که سوگوار درگذشت استاد همایون خرم است در یادداشتی که رونوشتی از آن را در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده، از ضایعه فقدان استاد همایون خرم گفته است.

    در ادامه می توانید یادداشت محمد اصفهانی را بخوانید.

    محمد اصفهانی:

    ضایعه فقدان استاد همایون خرم

    به نام او که پاینده است

    هر نفس تازه شود دنیا و ما

    بی خبر از نو شدن اندر بقا

    پس ترا هرلحظه مرگ و رجعتی است

    مصطفی فرمود دنیا ساعتی است . . .

    ضایعه ی فقدان بزرگمرد موسیقی ایرانی استاد همایون خرم بر خانواده ی محترم و دوستداران ایشان تسلیت باد! بقای عمر و سلامتی همسر گرامی و فرزندان آن مرحوم ؛خصوصا دوست عزیز جناب آقای مهندس رضا خرم را از خداوند متعال خواهانم . . .

    همایون خرم استادی چیره دست بود که در عرصه های اخلاقی و علمی؛ علاوه بر هنر منحصر به فردش به کمالی مثال زدنی رسیده بود، او انسانی بود پر انرژی؛

    مثبت و با روحیه  که حضورش اطرافیان را بدون هیچ آداب و ترتیبی به وجد معنوی می آورد خدا را شکرگزارم که از محضرش برخوردارم نمود و چقدر سخت است یادآوری این حقیقت تلخ که دیگر جسم او در میان ما نیست  اما همایون خرم به گفته ی مولانا از این پس “بقایی نو” را در دنیای اندیشه و روان دوستدارانش رقم می زند  آثار جاودانه و یاد صفا و بزرگواری و آداب دانی اش و حلاوت حضورش ؛ همه ؛ “بودنش” را فریاد می کنند او مسیری نو را آغاز نموده که با همان توفیق و صفای خدادادی در آن به سیر و حرکت مشغول است به او درود میفرستم و برای روح لطیف و مهربانش از بارگاه رحمت الهی طلبعلو و آرامش دارم هرچند که احساس میکنم او:

    «امشب در اوج آسمان است و در لباسی دیگر؛ جانی جاودانیافته تا باز هم از غمهای دوستدارانش بکاهد»

    https://musiceiranian.ir/?p=28157
       
    برچسب ها محمذ اصفهانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *