×
×

براساس ساخته‌های تهمورس و سهراب پورناظرى

  • کد نوشته: 27940
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام دی ۱۳۹۱
  • ۰
  • محمدرضا شجریان استاد آواز ایران در ادامه تور کنسرت‌های خود در کانادا و آمریکا، چهره جدیدى از اصالت هاى موسیقى ایران را براساس ساخته‌های تهمورس و سهراب پورناظرى و همراهى ارکستر سازهاى ابداعى در شهر اورنج کانتی آمریکا به روی صحنه می‌برد.

    براساس ساخته‌های تهمورس و سهراب پورناظرى
  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: محمدرضا شجریان استاد آواز ایران در ادامه تور کنسرت‌های خود در کانادا و آمریکا، چهره جدیدى از اصالت هاى موسیقى ایران را براساس ساخته‌های تهمورس و سهراب پورناظرى و همراهى ارکستر سازهاى ابداعى در شهر اورنج کانتی آمریکا به روی صحنه می‌برد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این تور کنسرت‌ها که از ۱۱ آذرماه با اجرا در شهر تورنتو آغاز شد، شجریان تاکنون در شهرهای مختلف کانادا و آمریکا به روی صحنه رفته است و طبق برنامه اعلام شده نیز ۲۱ بهمن ماه سال جاری (۹ فوریه ۲۰۱۳) در تالار «Segerstrom» اورنج کانتی واقع در کالیفرنیای جنوبی آمریکا به برگزاری کنسرت خواهد پرداخت.

    در این تور کنسرت‌ها که نخستین بار است استاد شجریان با برادران پورناظری، هنرمندان شناخته شده گروه شمس همکاری دارد، تهمورس و سهراب پورناظرى ترکیبی مدرن موسیقایی بر اساس خانواده سازهای زهی که ساخته خسرو آواز ایران هستند را به نمایش گذاشته‌اند.

    لازم به ذکر است که نوازندگان چیره دست ایرانی، آمریکایی و اروپایی محمدرضا شجریان و پورناظری‌ها را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=27940
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *