×
×

قطعه «ایران» را از موسیقی ایرانیان بشنوید

  • کد نوشته: 27070
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام دی ۱۳۹۱
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «ستاره» تازه‌ترین اثر شهرام زندی توسط موسسه گلچین آوای شرق منتشر شد. در ادامه هم می‌توانید برای معرفی این آلبوم، قطعه «ایران» را با صدای شهرام زندی دریافت نمایید.

    قطعه «ایران» را از موسیقی ایرانیان بشنوید
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «ستاره» تازه‌ترین اثر شهرام زندی توسط موسسه گلچین آوای شرق منتشر شد.

    سید محمد علی شجاعی مدیر شرکت گلچین آوای شرق با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره این اثر گفت: «آلبوم ستاره ۱۱ قطعه با نام‌های «بیا بیا»، «خیال»، «چشمک»، «خاتون قصه»، «نازنین»، «افسوس»، «دوستت دارم»، «رویا»، «حرفامو نمی‌فهمی»، «ستاره» و «ایران» دارد که آهنگسازی قطعات توسط سپنتا خدایاری، شایان زندی، محسن کیازاده و علیرضا صنیعی طهرانی انجام شده و به وسیله مهدی قربانیان، پژمان مبرا، سعید ضیایی، سپنتا خدایاری و علیرضا صنیعی طهرانی قطعات تنظیم شده است.»

    وی در ادامه افزود: «ترانه‌ها نیز سروده نسیم آشوری، سپنتا خدایاری، محسن کیازاده، نوشین جعفری و ایرج قنبری است. همچنین علیرضا صنیعی طهرانی (کیبورد)، پژمان مبرا (کیبورد)، سپنتا خدایاری (کیبورد)، مصطفی چاووشی (گیتار الکتریک)، علیرضا جعفریه (گیتار کلاسیک)، کیوان حقیقت (پرکاشن) و رامبد شیخ لاری (دف) به عنوان نوازنده در این اثر با شهرام زندی همکاری داشته‌اند.»

    لازم به ذکر است که شهرام زندی پیش از این دو آلبوم با عنوان‌های «قلب طلایی» و «تو همونی» به صورت رسمی وارد بازار موسیقی کشور کرده است، علاقه مندان برای تهیه آلبوم «ستاره» می‌توانند به فروشگاه‌های معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه کنند.

    در ادامه هم می‌توانید برای معرفی آلبوم «ستاره» قطعه «ایران» از این آلبوم را با صدای شهرام زندی و اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=27070
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *