×
×

شاه‌آبادی در واکنش به شایعه لغو مجوز کنسرت‌های پاپ:

  • کد نوشته: 26592
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۱
  • ۰
  • شاه آبادی: قطعا اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد بدون اطلاع و هماهنگی ما نخواهد بود. بنده می‌گویم چنین سیاستی از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ نشده است.

    شاه‌آبادی در واکنش به شایعه لغو مجوز کنسرت‌های پاپ:
  • موسیقی ایرانیان: درپی انتشار شایعه‌هایی مبنی بر لغو مجوز برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ و عدم صدور مجوز جدید تا پایان سال، حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیر ارشاد کلیه اخبار منتشر شده در این رابطه را تکذیب کرد.

    درحالی که تعدادی از تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذاران پیشتر اعلام می‌کردند هیچ نامه‌ای برای دریافت مجوز کنسرت از سوی دفتر موسیقی پذیرفته نمی‌شود، حمید شاه‌آبادی ضمن تکذیب این گفته‌ها، اظهار کرد: چنین دستورالعملی به هیچ وجه در معاونت صادر نشده است.

    وی افزود: قطعا اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد بدون اطلاع و هماهنگی ما نخواهد بود که بنده می‌گویم چنین سیاستی از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ نشده است.

    این درحالی است که مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، پیشتر درباره حمایت از گونه‌های مختلف موسیقی اظهار کرد: شما وقتی می‌خواهید یک عمل را انجام دهید، به هر حال اولویت‌بندی می‌کنید. مثلا حمایت از چه چیزی. اول باید اولویت‌ها مشخص باشد وقتی که ما موسیقی فاخر، نواحی و سنتی که برخواسته از هویت خودمان هست را داریم چه لزومی دارد که از پاپ حمایت کنیم؟ همچنین برخی از تهیه‌کنندگان موسیقی پاپ از دستور صریح وزارت ارشاد بر عدم دریافت درخواست‌های موسیقی پاپ خبر داده و مدعی هستند ازسوی دولت به آنان هشدار داده شده در صورت رسانه‌ای شدن این موضوع؛ نسبت به لغو مجوز شرکت‌های مربوطه اقدام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=26592
       
    برچسب ها شاه آبادی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *