×
×

در همکاری با بهرام توکلی/

  • کد نوشته: 25856
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام آذر ۱۳۹۱
  • ۰
  • حسین علیزاده ساخت موسیقی فیلم ” آسمان زرد کم عمق” به کارگردانی بهرام توکلی را بر عهده گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، صداگذاری این فیلم توسط فرامرز ابوالصدق انجام شده و حسین علیزاده ساخت موسیقی را برعهده دارد. به احتمال زیاد اولین نمایش فیلم بهرام توکلی در جشنواره فجر امسال است. نام این فیلم پیش […]

  • حسین علیزاده ساخت موسیقی فیلم ” آسمان زرد کم عمق” به کارگردانی بهرام توکلی را بر عهده گرفت.

    به گزارش خبرنگار مهر، صداگذاری این فیلم توسط فرامرز ابوالصدق انجام شده و حسین علیزاده ساخت موسیقی را برعهده دارد. به احتمال زیاد اولین نمایش فیلم بهرام توکلی در جشنواره فجر امسال است.

    نام این فیلم پیش از این “احتمال معکوس” بود که در نهایت توکلی عنوان ” آسمان زرد کم عمق” را برای فیلمش نهایی کرد.

    ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و حمیدرضا آذرنگ بازیگران ” آسمان زرد کم عمق” هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشته‌شان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
    دیگر عوامل فیلم سینمایی “آسمان زرد کم عمق” عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، صدابرداران: محمود سماک باشی، رضا نظری، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، تدوین: بهرام دهقانی، تهیه‌کننده: سعید ملکان. توکلی کارگردانی فیلم‌های سینمایی “پابرهنه تا بهشت”، “پرسه در مه” و “اینجا بدون من” را در کارنامه دارد.
    حسین علیزاده پیش از این موسیقی فیلم‌های “تنها دو بار زندگی می‌کنیم” به کارگردانی بهنام بهزادی و “آواز گنجشک‌ها” ساخته مجید مجیدی را ساخته است. آثار موسیقایی علیزاده در حوزه سینما نیز همچون دیگر آثارش موفق بوده و به نقاط قوت این آثار سینمایی تبدیل شده است.
    انتخاب‌های علیزاده در عرصه سینما همواره سخت‌گیرانه بوده است و همین مساله انتظارها را از ” آسمان زرد کم عمق” بهرام توکلی نیز بالا می‌برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=25856
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *