×
×

در گفت و گو با پانا

  • کد نوشته: 25851
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام آذر ۱۳۹۱
  • ۰
  • غلام کویتی پور از مداحان صاحب سبک کشور با اشاره به معضلات مداحی امروز گفت: متاسفانه برخی مداحان کشور از ملودی های ترانه های لس آنجلسی استفاده می کنند که به نوعی تبلیغ سریال و یا ترانه خاصی است. غلام کویتی پور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، درباره معضلات مداحی امروز و […]

  • غلام کویتی پور از مداحان صاحب سبک کشور با اشاره به معضلات مداحی امروز گفت: متاسفانه برخی مداحان کشور از ملودی های ترانه های لس آنجلسی استفاده می کنند که به نوعی تبلیغ سریال و یا ترانه خاصی است.

    غلام کویتی پور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، درباره معضلات مداحی امروز و آسیب شناسی آن گفت: متاسفانه انحرافات زیادی در مداحی امروز قابل مشاهده است، در مداحی امروز کمتر مفهومی از ائمه‌ اطهار و مخصوصاً واقعه‌ کربلا بیان می‌شود که این امر مشکلات بسیاری دارد.

    وی در ادامه به حضور کمرنگ خود در انتشار آلبوم های مداحی امروز گفت: متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که بعضی از مداحان بر روی فلان ملودی که کلیپ‌های آن‌چنانی‌ که از ماهواره پخش می‌شود، روضه‌ و نوحه امام حسین(ع) می‌خوانند که این امر با اصل عزاداری امام حسین(ع) منافات دارد و من نیز با اصل این اتفاقات مشکل دارم.

    وی به انتشار آلبوم های غریبانه اشاره کرد و گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند کارهایی که من در طی این ‌همه سال فعالیت خوانده‌ام کپی کار دیگری ا‌ست. یعنی حتی یک کار هم نمی‌توانید پیدا کنید که ملودی آن، کپی کارهای ایرانی یا خارجی باشد من همیشه سعی کردم با تحقیق کاری را منتشر کنم.

    این مداح اهل بیت در پایان سخنان خود افزود: متأسفانه حرکاتی در عزاداری ها رایج شده که نمی‌دانم از کجا آمده و این اعمال نمایی‌های من در آوردی که جز خراب کردن روح عزاداری و یک فرهنگ وارداتی مهاجم چیزی نیست و هدفی را دنبال می‌کند و اینها همان خواسته دشمنان اسلام است.

    https://musiceiranian.ir/?p=25851
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *