×
×

در گفت‌وگو با فارس:

  • کد نوشته: 24925
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام آبان ۱۳۹۱
  • ۰
  •  حسین تقی‌پور گفت: برای راه‌اندازی شبکه موسیقی حدود ۲۰ هزار قطعه موسیقی در گونه‌‌های مختلف آماده داریم.  «حسین تقی‌پور» رئیس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما، در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص راه‌اندازی شبکه تلویزیونی موسیقی اظهار داشت: هر سازمانی جای ما بود این شبکه را راه‌‌اندازی می‌کرد. ما برای راه‌اندازی این […]

  •  حسین تقی‌پور گفت: برای راه‌اندازی شبکه موسیقی حدود ۲۰ هزار قطعه موسیقی در گونه‌‌های مختلف آماده داریم.

     «حسین تقی‌پور» رئیس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما، در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص راه‌اندازی شبکه تلویزیونی موسیقی اظهار داشت: هر سازمانی جای ما بود این شبکه را راه‌‌اندازی می‌کرد. ما برای راه‌اندازی این شبکه حدود ۲۰ هزار قطعه موسیقی در گونه‌‌های مختلف آماده داریم.

    وی با اشاره به اینکه رادیو هم دارای آرشیو مناسبی در حوزه موسیقی کشور است، افزود: قبل از سال ۷۲ نزدیک به ۵۰ هزار قطعه موسیقی داشتیم که اگر این آرشیوها با یکدیگر آمیخته شود، خوب است.

    مدیر مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در خصوص مشکلات به وجود آمده در خصوص ارکستر ملی ایران، تصریح کرد: اعضای این ارکستر کلی خون دل خورد‌ه‌اند تا افراد را گرد هم جمع کنند و یک ارکستر درست کنند. الان باید بیایند ببینند مطالبات این‌ها چیست. مطالبات هنرمندان هم خیلی شق‌القمر نیست و با یک چیز جزئی هنرمند راضی می‌شود.

    وی یادآور شد: ارکستر صدا و سیما به صورت جداگانه کار خود را انجام می‌دهد و همیشه آماده و حاضر است تا در تمام شرایط حاضر باشد. ما اعضای جوان این گروه را که پرورش دادیم، به راحتی از دست نمی‌دهیم.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا تمایلی برای گسترش گروه ارکستر سمفونیک صدا و سیما دارید یا خیر، گفت: ما تمایلی به گسترش گروه ارکستر سمفونیک صدا و سیما داریم اما با محدودیت‌هایی روبرو هستیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=24925
       
    برچسب ها حسین تقی‌پور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *