×
×

با صدای مهدی یغمایی

  • کد نوشته: 24909
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام آبان ۱۳۹۱
  • ۰
  • اولین ‌البوم مهدی یغمایی به نام «یه دنیا حرف…» هفته آینده در سراسر کشور منتشر می‌شود. این آلبوم که مدت هاست آماده انتشار و بنا بر دلایل نامعلوم چندین و چند بار تاریخ انتشار آن به تاخیر افتاده، بالاخره پس از حل مشکلات‌اش در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. مهدی یغمایی برای اولین بار […]

  • اولین ‌البوم مهدی یغمایی به نام «یه دنیا حرف…» هفته آینده در سراسر کشور منتشر می‌شود.

    این آلبوم که مدت هاست آماده انتشار و بنا بر دلایل نامعلوم چندین و چند بار تاریخ انتشار آن به تاخیر افتاده، بالاخره پس از حل مشکلات‌اش در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

    مهدی یغمایی برای اولین بار با آلبوم «سلام آقا» رسما وارد بازار موسیقی کشور شد و استقبال اهالی موسیقی از او باعث شد یغمایی خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال هم بشود. او پس از خواندن این تیتراژ موقعیت ویژه‌ای را در بین اهالی موسیقی به دست آورده و سرانجام قرار است نخستین البوم رسمی و شخصی‌اش به نام «یه دنیا حرف…» را در بازار موسیقی کشور منتشر کند.

    هنرمندان قدیمی و نام آشنایی در این البوم حضور دارند که از آن جمله می‌توان در بخش ترانه به علی بحرینی اشاره کرد. در بخش ملودی هم خود یغمایی برای چند کار ملودی ساخته و علیرضا قرائی منش و امین قباد هم آثاری را داشته‌اند. تنظیم‌های این آلبوم هم بر عهده پوریا حیدری، میلاد اکبری و سعید سام است. تاریخ دقیق انتشار این آلبوم ظرف روزهای آینده از طریق «موسیقی ما» در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

    دموی این آلبوم را می‌توانید مثل همیشه برای اولین بار در «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=24909
       
    برچسب ها مهدی یغمایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *