×
×

در گفتگو با آریا مطرح کرد

  • کد نوشته: 24823
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام آبان ۱۳۹۱
  • ۰
  • خواننده گروه آریان گفت: دراین اجرا نیز به مانند دیگر اجراهای گروه آریان یک سری قطعات جدید اجرا می شود که فکر می کنم برای مخاطب جذاب باشد. علی پهلوان در پاسخ به سئوال  به ترکیب گروه اعضای افزوده خواهد شد؟ به خبرنگار موسیقی آریا ؛ گفت : به گروه ما هیچکس اضافه نخواهد شد، […]

  • خواننده گروه آریان گفت: دراین اجرا نیز به مانند دیگر اجراهای گروه آریان یک سری قطعات جدید اجرا می شود که فکر می کنم برای مخاطب جذاب باشد.

    علی پهلوان در پاسخ به سئوال  به ترکیب گروه اعضای افزوده خواهد شد؟ به خبرنگار موسیقی آریا ؛ گفت : به گروه ما هیچکس اضافه نخواهد شد، ما با نوازنده های مهمان به روی صحنه خواهیم رفت.

    این خواننده در پاسخ به سوال که وضعیت موسیقی پاپ را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت:ما  هشت ماه است که منتظر مجوز انتشار آلبوم خود می باشیم.تا الان نتوانسته ایم که مجوز انتشار بگیریم.

    وی در پاسخ به سوال که آیا کنسرت دیگری با آقای “کریس دی برگ”خواهید داشت؛ گفت: نه با کریس دی برگ و نه با هیچ خواننده خارجی کنسرتی نخواهیم داشت.

    خواننده گروه آریان از کنسرت پیش روی این گروه گفت:کنسرت جدید گروه آریان ۱۸-۱۹ آبانماه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد، برگزار می شود.

    وی افزود:دراین اجرا نیز به مانند دیگر اجراهای گروه آریان یک سری قطعات جدید اجرا می شود که فکر می کنم برای مخاطب جذاب باشد و دیگر اینکه مثل همیشه کنسرت آریان سورپرایزهایی دارد و برنامه اش عادی نمی گذرد.

    پهلوان در خصوص  قطعات این کنسرت گفت:دو قطعه جدید از گروه موسیقی آریان با نام های “تا ابد” و “تو که با من باشی” اجرا خواهد شد.

    وی در خصوص اعضای این اجراها گفت:علی پهلوان، پیام صالحی، سیامک خواهانی، شراره فرنژاد، علیرضا طباطبایی، ساناز کاشمری و نوازندگان مهمان شهاب حسینی، علیرضا میرآقا، فرزاد فخرالدینی و دارا دارایی به روی صحنه خواهد رفت .

    سالار عقیلی و افشین یداللهی در برنامه رادیویی «تازه به تازه، نو به نو» حضور پیدا کردند

    دانلود فایل صوتی برنامه این هفته از موسیقی ایرانیان


    دانلود فایل صوتی برنامه این هفته از موسیقی ایرانیان

    https://musiceiranian.ir/?p=24823
       
    برچسب ها علي پهلوان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *